وبلاگموبلاگم، تا این لحظه: 2 سال و 10 ماه و 21 روز سن داره
⚡⚡🪄🔮Patterhead🔮🪄⚡⚡⚡⚡🪄🔮Patterhead🔮🪄⚡⚡، تا این لحظه: 2 سال و 9 ماه و 6 روز سن داره

دنیای سایه

الَّذِينَ آمَنُوا وَتَطْمَئِنُّ قُلُوبُهُمْ بِذِكْرِ اللَّهِ ۗ أَلَا بِذِكْرِ اللَّهِ تَطْمَئِنُّ الْقُلُوبُ☘🌱

خسته از هرچی که بود ، خسته از هرچی که هست.. باز دلم مثل همیشه خالیه

1401/6/11 16:05
نویسنده : سایه
165 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به همه ، خوبید ؟ خوشید ؟ سلامتید؟

منکه سردرد امونم رو بریده

هر از چند گاهی میاد و تا آخر شب نمیره

دیشب  رفتم خرید برای اتاقم یه چراغ جدید گرفتم بعدم رفتم خونه بابابزرگم کل فامیل بودن😅

شبشم بیخواب شده بودم ساعت ۲ شب از خواب پریدم خوابمم نیومد

رفتم یه کتابی که خرداد خریده بودمو باز کردم بنا به خوندن کردم تا جایی رفتم که وینس مرد..(ساعت ۳ بود ) بعدن خوابیدم

باز امروز اومدم خوندم ولی دیگه دیدم دادم سرسری میخونم سردردمم عود کرد ، یه عود روشن کردم رفت تو مغزم بوش

الانم اینجا در خدمت شما هستم🙃🙃🙃

پسندها (3)

نظرات (11)

𝓽𝓪𝓷𝔂𝓪𝓽𝓪𝓷𝔂𝓪
11 شهریور 01 16:15
من سرم درد نمیگیره مغزم درد میگره وحشتناک بده سر دردای من
من فعلا دارم از بی کتابی رنج میبرم🥲
 
سایه
پاسخ
من هنگ میکنم بیشتر
𝓽𝓪𝓷𝔂𝓪𝓽𝓪𝓷𝔂𝓪
11 شهریور 01 16:17
بنظرت پست بزارم امروز؟ 
نمیدونم بزارم یا نزارم
سایه
پاسخ
هرطور مایلی
◦•●◉✿اســماءالـهدی✿◉●•◦◦•●◉✿اســماءالـهدی✿◉●•◦
11 شهریور 01 16:18
به سلامتیییییی
سایه
پاسخ
بهار اومده بود حرف مفت زده بود منم کامنتشو اینجوری جواب دادم :
این کامنت صرفا برای بالا بردن رتبه وب تایید شده🙂🙂😊
𝓽𝓪𝓷𝔂𝓪𝓽𝓪𝓷𝔂𝓪
11 شهریور 01 16:19
فردا میزارم
امروز کلا داشتم اتاق تمیز میکردم برا مهر که تقریبا تموم شد🙂
سایه
پاسخ
❤️❤️&zwj🩹

11 شهریور 01 16:21
سلامی دوباره فداتشم😀🙌🏿
سایه
پاسخ
سلامم😃😃

11 شهریور 01 16:24
چه میکنی با غارتگر😐
من نیز ساعت ۴ ظهر از دست هانیا به پارک پناهنده شده ام🦥🗿
سایه
پاسخ
خوبه بچه
.
11 شهریور 01 16:24
😶
سایه
پاسخ
این کامنت صرفا برای بالا بردن رتبه وب تایید شده🙂🙂😊
 
◦•●◉✿اســماءالـهدی✿◉●•◦◦•●◉✿اســماءالـهدی✿◉●•◦
11 شهریور 01 16:26
بهترین کارو کردی. منم همینکارو میکنم همیشه
سایه
پاسخ
😂😂
نکنیا مگه ما مثل اون کم عقلیم این کارم صرفا برای بالا بردن روحیه خودم بود🤣🤣

11 شهریور 01 16:29
سایه سایه
آناهید در جریانه

دیشب بهار ۵۰ تا کامنت داده بود به من بعد من نخوندم نه تایید کردم اسکرین گرفتم فقط....
امروز خوندم یکیشو نوشته بود میدونم الان چقدر داری حرص میخوری😐😂😂 بدبخت نمیدونه من نخوندمشون😂😂🤣🤣🤣 جررررر دلم میسوزه براش😐🦥😂😂
سایه
پاسخ
بیکار نیسایم سلولای مغزمونو با خزئبلات این اذیت کنیم 😅😅😅🙂فکر میکنه الان ذهن ما متمرکز شده رو این نه بابا خود من دغدغه ام اینه کفش پاشنه چند سانتی بگیرم😅😅😂والا
𝓽𝓪𝓷𝔂𝓪𝓽𝓪𝓷𝔂𝓪
11 شهریور 01 16:45
سایه واقعا میخوای چند سانتی بگیری من تا حالا فکرنکرده بودم😂😂
سایه
پاسخ
چند سانتی؟ چی؟
𝓽𝓪𝓷𝔂𝓪𝓽𝓪𝓷𝔂𝓪
11 شهریور 01 17:05
کفش پاشنه بلند😂
سایه
پاسخ
آها!
یه پنج سانتی داره ولی عشق ۷ یا ۱۰ سانتیم😂😂خصوصا اگه نوک تیز باز
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به دنیای سایه می باشد