وبلاگموبلاگم، تا این لحظه: 2 سال و 10 ماه و 26 روز سن داره
⚡⚡🪄🔮Patterhead🔮🪄⚡⚡⚡⚡🪄🔮Patterhead🔮🪄⚡⚡، تا این لحظه: 2 سال و 9 ماه و 11 روز سن داره

دنیای سایه

الَّذِينَ آمَنُوا وَتَطْمَئِنُّ قُلُوبُهُمْ بِذِكْرِ اللَّهِ ۗ أَلَا بِذِكْرِ اللَّهِ تَطْمَئِنُّ الْقُلُوبُ☘🌱

۱ سپتامبر😊😊🙂❤️

1401/6/10 15:51
نویسنده : سایه
254 بازدید
اشتراک گذاری

لینک فیلم بالا

امروز هری جیمز پاتر یا فکر کنم الان بچه هاش (چون ۴۱ سالشه😅😅)

از سکوی ۹.۳/۴ ایستگاه گینترگراس رد میشه و میره به قطار هاگوارتز🙂🙂🤏🏻

توی خارج همه امروز اینجان و صد البته که مدرسه ها اونجا شروع شده😅😅

اگه خواستید لینکشو بزارم🙂🙂❤️

پسندها (8)

نظرات (10)


10 شهریور 01 16:04
یعنی فیلم جدیدش اومده؟
سایه
پاسخ
نه میکسه

10 شهریور 01 16:05
اها فهمیدم😂

10 شهریور 01 16:06
اگ میشه اون کامنتامو نزار😂
اخه منظورتو متوجه نشدم.الان با دقت خوندم😁😁
سایه
پاسخ
😅😅

10 شهریور 01 16:06
اگ میشه لینکشو بزار برامون😁❤
سایه
پاسخ
گذاشتم اول پست
زهرا‌بانوزهرا‌بانو
10 شهریور 01 17:49
واقعا کاش هاگوارتز وجود داشت و ما هم میتونستیم بریم اونجا
البته سایه جون دختر عمه من میگه واقعا هاگوارتز وجود داره ولی کسی نمیدونه توی کدوم کشوره
حالا نمیدونم حرفش تا چه حد درسته
سایه
پاسخ
وجود که وجود داره جادو از پیدایش بشر بوده
ولی واقعا امروز دلم هوای هاگوارتز رو کرد😂😂(خنده)

10 شهریور 01 20:44
هری پاتر وجود داره؛ و قلعه واقعیش که شبیه مدرسه جادوگریه و میشه توش فعالیت داشت تو کالیفرنیاست. 
AvaAva
10 شهریور 01 21:45
سایه
از نظر من تو خیلی خیلی آدم فهمیده ای هستی 
و خب از اونجایی که بهت اعتماد دارم واقعا به نظرت من شاخم ؟
اگه آره بگو کجای رفتارم مشکل داره که باعث شاخ بودنم میشه بگو که درستش کنم
سایه
پاسخ
عزیزم نظر لطفته
من پیجتو یبار سر زدم از لحن حرف زدنت ، نوع بکار بردن کالمات و لحنت کاملا فهمیدم که آدم مودب ، منطقی ، فهمیده و با سوادی (یعنی حرفی رو روی هوا نمیزنی و قشنگ کاملا از روی اطلاعات درست میگی رو هوا یه چیزی نمیپرونی)
یکی یه مشکل روانی داره به منم چیزای بد نسبت داده بود تو فکر کن اومده داشته تو آینه به خودش نگاه میکرده اگه بنا به شاخ بودنه اوشون که شاخ تره با حرفای مضخرفش😏😒😒
بابت کامنت اولمم متاسفم فکر کردم مثل بعضیا(اسرا ) دائما برای جلب توجه ادا در میاری چون نی نی وبلاگ شده یه عالمه پستای مضخرف :
چس ناله +بهار😐😐😐😐
برا همین بهم ریختم فکر کنم یکی از کامنتامم خوندی تو پستای اولت که گفتم اگه ناراحتی عکسای بچگیتو ببین (اینو تو یه کتاب خوندم) که برای همه عزیز بودی و دوران بی دغدغه و شادی داشتی تا حالت بهتر بشه.
حالا هم به نظرم اینکه میخوای دپ باشی مشکلی نداره ولی یه چیزی از طرف یکی که تا ماه پیش دپ بوده..
اینکه بخوای به دیگران ثابت کنی ناراحت شدی یعنی بچه بازی 
سعی کن با رفتار های پخته ات نشون بدی چقدر برای خودت ارزش قائلی!
اونیم که گفته شاخ نباشید برا خودش گفته یعنی خزئبلات محض
بیخیالش..
AvaAva
11 شهریور 01 13:09
واقعا ازت ممنونم💛
سایه
پاسخ
در خدمتم!
bahar
11 شهریور 01 15:33
.
سایه
پاسخ
این کامنت صرفا برای بالا بردن رتبه وب تایید شده🙂🙂😊
♫ღP͟͟͟͞͞͞a͟͟͟͞͞͞n͟͟͟͞͞͞i͟͟͟͞͞͞s͟͟͟͞͞͞a͟͟͟͞͞͞ღ♫♫ღP͟͟͟͞͞͞a͟͟͟͞͞͞n͟͟͟͞͞͞i͟͟͟͞͞͞s͟͟͟͞͞͞a͟͟͟͞͞͞ღ♫
11 شهریور 01 18:28
هورااا بزار لینکشو
سایه
پاسخ
اول پست با فونت کلفت تر نوشته لینک فیلم بالا و ابنکه وقتی هرِی از هاگوارتز رفت رو نتونستم دانلود کنم
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به دنیای سایه می باشد