وبلاگموبلاگم، تا این لحظه: 2 سال و 10 ماه و 29 روز سن داره
⚡⚡🪄🔮Patterhead🔮🪄⚡⚡⚡⚡🪄🔮Patterhead🔮🪄⚡⚡، تا این لحظه: 2 سال و 9 ماه و 14 روز سن داره

دنیای سایه

الَّذِينَ آمَنُوا وَتَطْمَئِنُّ قُلُوبُهُمْ بِذِكْرِ اللَّهِ ۗ أَلَا بِذِكْرِ اللَّهِ تَطْمَئِنُّ الْقُلُوبُ☘🌱

تایپای من😐

1401/3/30 11:59
نویسنده : سایه
458 بازدید
اشتراک گذاری
#سرگرمی های یک INTP:


•جستجو کردن در گوگل

• پیدا کردن اشکالات نظریه افراد

•صحبت کردن با کسی که بتونه در یک بحث مناسب همراهیش کنه

• انجام پژوهش و تحقیق درباره هر چیزی

• شروع کردن یک عالمه پروژه جدید که هیچ وقت انجامشون نمیده

•انجام ندادن کارهایی که فکر میکنه میتونه انجام بده

•حل کردن مشکلات و رها کردنشون وسط راه بدلیل اینکه دیگه سرگرم کننده نیستن

•فکر کردن بی وقفه

•#INTP
پس من intp هستم
من هفته ای دوبار تست تایپ شخصیتی میدم
البته اینکه بنده مود هام فرق میکنه هم هست
تیپ های من
ENTP
(۴بار تست همین بود)
INTJ(خدایی خیلی دلم میخواد بازم تست بدم این باشم)
Enfpیبار
ENFJ
از اردیبهشت تا الان همینه



پسندها (3)

نظرات (6)

𝓣𝓪𝓷𝓲𝔂𝓼𝓣𝓪𝓷𝓲𝔂𝓼
30 خرداد 01 12:11
باز خانوم نه اومد یا نه؟ 😂
سایه چی شده ازم ناراحتی
سایه
پاسخ
نه خانوم نه نیستم سرم شلوعه گاهی با تلگرام میام پست نیزارم فقط میزنه چند تا کامنت برات اومده 🥲
نه قربونت برم تو به این گلی😃
𝓣𝓪𝓷𝓲𝔂𝓼𝓣𝓪𝓷𝓲𝔂𝓼
30 خرداد 01 14:11
ترسیدمم فک کردم ازم ناراحتی
سایه
پاسخ
نه کلا بی حوصله و تنبل شدم
𝓽𝓪𝓷𝔂𝓪𝓽𝓪𝓷𝔂𝓪
7 تیر 01 20:33
اگ تیپ شخصیتیه هنوز ENFJ باشه با   ۱۰۰INFP  درصد خوبن و همزاد همن که من خودم یه INFP هستمم 😍
با یه  ۹۰INTP یا ۹۵ درصد سازگاره 
الان در حال حاضر شخصیتت کدومه؟ 
 
سایه
پاسخ
Enfj ولی mbti  خودشم گفته ۱۰۰ ٪ موثر نیست ممکنه همزمان چند تا تایپ داشته باشی
𝓽𝓪𝓷𝔂𝓪𝓽𝓪𝓷𝔂𝓪
7 تیر 01 21:03
پس سازگاری شون باهم میشه ۱۰۰ همزادم هستیم😂
سایه
پاسخ
همزاد؟
𝓽𝓪𝓷𝔂𝓪𝓽𝓪𝓷𝔂𝓪
7 تیر 01 21:04
اره منم یکی دوبار اول ی چیز دیگه بود
ولی شخصیت تایپم همونیه فعلا درحال حاضر هستمم
سایه
پاسخ
عالیه🙂🙂🙂❤
𝓽𝓪𝓷𝔂𝓪𝓽𝓪𝓷𝔂𝓪
7 تیر 01 21:10
همزاد ک نمیشه گفت ولی تیپاشون نوعش میشه همزاد ی همچین چیزی ک جدیش نگیریم بهتره چون خودمم چیزخاصی نمیدونم ازش😂


 
سایه
پاسخ
اره
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به دنیای سایه می باشد