وبلاگموبلاگم، تا این لحظه: 2 سال و 11 ماه و 5 روز سن داره
⚡⚡🪄🔮Patterhead🔮🪄⚡⚡⚡⚡🪄🔮Patterhead🔮🪄⚡⚡، تا این لحظه: 2 سال و 9 ماه و 21 روز سن داره

دنیای سایه

الَّذِينَ آمَنُوا وَتَطْمَئِنُّ قُلُوبُهُمْ بِذِكْرِ اللَّهِ ۗ أَلَا بِذِكْرِ اللَّهِ تَطْمَئِنُّ الْقُلُوبُ☘🌱

سلام

1400/11/20 11:23
نویسنده : سایه
292 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به همه ی شما دوستان خوبم در سراسر ایران پهناور 🌺

اینروزها ی من زیادی کسل کننده است .

البته کارنامه ام رو گرفتم یکمی سرحال اومدم🙂

از اینکه ویولن رو متوقف کردم احساس گناه و ندامت دارم🥲

خب بنده تقریبا از دیروز اخلاقياتم یهویی تغییر کرد!

چطور ؟

خب فقط رفتم پینترست و سرچ کرد :

شاهکار کاشی کاری ایرانی 

و با موجی از خلاقیت ها و ایده ها شکوفا شدم🙂

به من نمیگن پاترهد ها🙂

به من میگن منتقد کتاب 🙂

پسندها (3)

نظرات (10)


20 بهمن 00 11:48
هعییی......
سایه
پاسخ
هی

20 بهمن 00 11:49
کسل کننده گفتی و تموم شد؟؟؟
این روزا اصلا کسل کننده پلاسه😐😐😐😐
سایه
پاسخ
حالا باز یکم از هفته قبل بهتر بود

20 بهمن 00 11:50
هم اکنون به در نگاه میکنم دریچه آه میکشد تا بی نهایت😐😐
سایه
پاسخ
من تبلتم آه می کشد...
زهرا‌بانوزهرا‌بانو
20 بهمن 00 12:29
آفرین به شما
سایه
پاسخ
ممنونم 
قلب قرمز

20 بهمن 00 12:45
چرا اینجوری شدین شما ها؟!😐
 
سایه
پاسخ
چطور؟

20 بهمن 00 12:46
یک دفعه همه چی تون تغییر کرد چی شما رو اینجوری کرده؟😒
سایه
پاسخ
چیز خاصی تغییر نکرده کمتر به هری پاتر علاقه مندم🙂

20 بهمن 00 12:47
من قبلا به وبلاگتون نگاه میکنم الان خیلی دپ شده علایقتون قصد توهین به علایق کسی ندارم.
اما واقعا اون علایقی که داشتین شاد تر بود♡
الان علایق تون کاملا تغییر کرده و خیلی بده، امیدوارم توهین نکرده باشم♡
سایه
پاسخ
دپ شده؟😅
ببخشید شاید اینروزا یکم سرم شلوغ بوده خوب ننوشتم ولی چشم😘😘😘😘😘

20 بهمن 00 12:48
اما نظر من اینه که علاقه ی قبلی تون بهتر بود🙂🙂
سایه
پاسخ
پاترهدی؟

20 بهمن 00 18:03
بله طرفدار هاگوارتزم، البته ببخشیدا فکر کنم لحنم تند بوده کمی
سایه
پاسخ
نه عیب نداره رمانم که پاترهدی هست!

20 بهمن 00 18:05
کلا نی نی وبلاگ اصلا عوض شده علایق ها تغییر کرده تا من طرفدار یک چیز میشم از شانس منه همه ترک میکنن
 
سایه
پاسخ
😂
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به دنیای سایه می باشد