وبلاگموبلاگم، تا این لحظه: 2 سال و 10 ماه و 23 روز سن داره
⚡⚡🪄🔮Patterhead🔮🪄⚡⚡⚡⚡🪄🔮Patterhead🔮🪄⚡⚡، تا این لحظه: 2 سال و 9 ماه و 8 روز سن داره

دنیای سایه

الَّذِينَ آمَنُوا وَتَطْمَئِنُّ قُلُوبُهُمْ بِذِكْرِ اللَّهِ ۗ أَلَا بِذِكْرِ اللَّهِ تَطْمَئِنُّ الْقُلُوبُ☘🌱

روزمره ها ، تصمیمات اخیرم ، دلتنگی هام

1400/10/23 18:10
نویسنده : سایه
321 بازدید
اشتراک گذاری

سلام !

اینروزها تصمیم گرفته ام مانند قدیم ها برای خودم بنویسم ، فقط و فقط برای خودم.🙂🙂

اینروزها سایه غمگین شده ، شور و شوقی ندارد .☹

یاد آن روزی که دوماه قبل لوازم تحریر گرفته بودم .... بخیر 🙂

اما واقعا دلم گرفته ...

دلتنگ برای عصر های تابستان زمانی که پرتو های کمرنگ خورشید در زمان عصر به برگ های درختان برخورد می‌کرد و با بازتاب پرتوهای ملایم خورشید،  منظره ی شکوهمندی به جود می آمد. 

آنگاه حتی بی احساس ترین انسان ها و مخلوقات جهان با دیدن این منظره به وجد می آیند.

امروز رفتیم گل مریم خریدیم

این کتاب شعر خیام رو خیلی دوست دارم ، جای جای برگه هاش پر از عطر گلهاست...

واقعا خاطره انگیز و خوبه..

توی ذهن من هر دوره یا خاطره ای یک عطری رو داره

عطر تابستان بوی گرم و مرطوب خاصی رو داره

عطر پاییز یکم بوی سردی میده 

و عطر زمستون هنوز نمیدونم چجوریه

تصمیماتی که گرفتم ابنه که یکم به ذهنم سر و سامون بدم!

یعنی چی؟

یعنی برای بعضی چیزها ارزش های خاصی قائل بشم و بعضی چیزهای منفی رو به کلی از ذهنم بیرون کنم.

یک حال خوب رو تقدیمتان کنم :

امتحانی که چند سال/ماه 

رو براش مثل چی تلاش کردی و خوندیم تمام شده و با خیال راحت دفتر ها و جزوه ها و...... هرچی دیگه بود رو پرت کردی و میگی تموم شد همه چیز....🙂

رمزه های من به سه دسته تقسیم میشه

۱_فیلم و آهنگ

۲_غمباد (البته گاهی😅)

۳_درس

رمانم خسته کننده شده سایه دیگه شاداب و با طراوت نیست....انگار اونم دلش گرفته

هیچکی تو نی نی وبلاگ نیست....

منم خسته و کوفته از امتحانات برای ۱ اشتباه ۱۰۰۰۰۰۰ بار حرص میخورم...

گاهی فکر میکنم لازمه آدم به یک جایی بره که فقط خودش باشه و خودش

معلم ادبیاتمون گفت امتحان آسونه ولی از هر چیزی سخت تر امتحان اون بود🙁🖤💔

گاهی اوقات خدا میخواد کمکت کنه ولی تو فکر میکنی فراموشت کرده...

اما خدا هست🙂

گل مریم تو دستامه و بوش کل وجودمو پر کرده 🥰🥰😍

بریم بخش آرمی شدن...🙂

فعلا حوصله خودمو ندارم چه برسه گوش دادن موزیک

پیج شوگا و تهیونگ رو یک نگاهی کردم🙂

بریم بخش پاترهدی🐍💚🤍

خب خانم سایه از اسلایترین خستم🙂 یکمی خستم 

اما بازم هستم🙂

بحثی ندارم و دوباره سنگ جادو روخوندم🙂

بریم میراکلووری🙂💜❤

هیچی دیگه میراکلوور نیستم(گرچه قبلا هم نبودم🙃)

بریم بخش فن پیج هام🙂

فعلا خبری نیست😕😐😑

بریم خاطرات امروز😍😍😍😍😍🤩

سایه جان ساعت ۶ صبح بیدار شد😑😑😑😑

دوباره خوابید ۱۰ پاشد و به پیشنهاد مادرجان آهنگ های شاد گذاشت و صبحانه با حال خوب و آهنگ شاد شروع شد🤩🤩🤩

بعدش با خاله جان و دختر خاله رفتیم بازار🤩🤩

باز من ناخن مصنوعی های اون مغازه چشمامو گرفت🥲🥲

یک کلاه باحال هم دیدم برای مهمونی ولی فامیل های محترم جنبه ندارن🥲🥲🥲🥲🥲🥲🥲🥲🥲🥲🥲🥲🥲🥲🥲🥲🥲🥲🥲🥲🥲🥲🥲🥲🥲

لاک خوشگله رو فروخته بودن😰

یک جامدادی و کیف طرح کاشی کاری دیدم فوق العاده گروووووون😨😰😰😰😰😥😥😭😭😭😭

و گل خریدیم و رفتیم پیتزا خریدیم و تمام😉😉

ظهر هری پاتر ۱و ۴ رو دیدیم ، مامانمم موافقه که چرا هری و رون تو قسمت ۴ مثل زنا بودن😂

هیچی دیگه اومدم نی نی وبلاگ رفتم رمان سانا رو دوباره بخونم 

دیدم آیه جان کامنت گذاشته و سانا گفته سایه همش تو هری پاتره😐😐😐😑😑😑😑😑😑😑😑

و....

تمام

پسندها (3)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (8)


23 دی 00 22:21
اسلیترینی مگه توو؟ 
سایه
پاسخ
بله 😇

23 دی 00 22:21
چرا همه اسلیترین؟ 
سایه
پاسخ
😅

23 دی 00 22:21
واقعا تست دادی و اسلیترین افتادی یا خودت دوست داری؟ 
سایه
پاسخ
یبار اسلیترین بودم ، پاترونوسم هم شاه کبری بود 
یبار گیریفیندور پاترونوسم شیر 😅
خودم همون اسلیترین رو دوشت دارم چوبدستی هم پر ققنوس ۳۰ سانتی با طرح شاه کبری کنار دسته هاش

23 دی 00 22:22
انگار فقط من گریفیندورم
سایه
پاسخ
😁😁

23 دی 00 22:22
من مانده ام تنهای تنهاااااا
سایه
پاسخ
😂

23 دی 00 22:46
عه همه ی آدم ها گاهی غمگینن گاهی شاد اما شاد بودن فقط میتونه غمگین بودن رو شکست بده و راهی نیست که غمگین بودن شادی رو شکست بده😃
سایه
پاسخ
واو مرسی😇

23 دی 00 22:48
با حرفت موافقم آدم گاهی اوقات باید یه جایی بره که فقط خودش باشه و خودش چون وقتی حوصله هیچکس حتی خودت هم نداری حال درست حسابی هم نداری☺
سایه
پاسخ
آره😇

23 دی 00 22:57
یک دقیقه بشین فکر کن که چه چیزی توی این دنیا ارزش ناراحتی رو داره، اگر اون ارزش داره بگو چرا ارزش داره، اینجوری هی در موردش از خودت سوال بپرس، مطمئنا به این نتیجه میرسی که ارزشی نداره، میگی غیر ممکن هست که خدا کمکت کنه که شاد باشی، بعد میبینی که خدا کمکت کرد که شاد باشی، پس بدون که ما خدایی داریم که خدای غیر ممکن هاست. ما نتونستیم تو این زندگی شاد باشیم، چون شاد بودن رو بلد نبودیم، ما همش غمگین بودیم، چون فقط به چیز های غمگین زندگی فکر میکردیم، زندگی خیلی چیز های شادی داره که ما به اون ها فکر نمیکنیم، الان دیر نیست که بخوای حالت خوب باشه، الان دیر نیست که به چیز های شاد زندگی فکر کنی، همیشه حواست باشه تو بدترین شرایط هم خدا حواسش بهت هست، همیشه هم به چیز های خوب زندگی فکر کن، چون خیلی ها واسشون مهم نیست که تو حالت خوبه یا بد، واسه خیلیا مهم نیست که تو دوست داری چجور باهات رفتار کنن، اما واسه من مهمه، تنها لطفی که میتونی در حق خودت بکنی اینه که به چیز های خوب زندگی فکر کنی☺💛
سایه
پاسخ
واو 😍
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به دنیای سایه می باشد