وبلاگموبلاگم، تا این لحظه: 2 سال و 10 ماه و 20 روز سن داره
⚡⚡🪄🔮Patterhead🔮🪄⚡⚡⚡⚡🪄🔮Patterhead🔮🪄⚡⚡، تا این لحظه: 2 سال و 9 ماه و 5 روز سن داره

دنیای سایه

الَّذِينَ آمَنُوا وَتَطْمَئِنُّ قُلُوبُهُمْ بِذِكْرِ اللَّهِ ۗ أَلَا بِذِكْرِ اللَّهِ تَطْمَئِنُّ الْقُلُوبُ☘🌱

مادرم 🖤🖤🖤🖤🖤

1400/9/28 19:59
نویسنده : سایه
328 بازدید
اشتراک گذاری

سلام مادر🖤🖤🖤

دوباره عزادار شدم ، عزادار تو🖤🖤🖤🖤

مادر جانم🖤

مادر خوبم 🖤🖤

چه شد مادر جان؟ چرا صدای بغض های خفه از پشت در می آید؟😢

مادر! 

مادرجان!

چند بغض را فرو خوردی ؟ چند اشک و ناله را فرو خوردی؟😢😢

مادر تورا به خدا یکبار دیگر صدایم بزن😢

مادر ، میدانی ؟

من یک شبه شکسته شدن پدر را به چشمم دیدم !

وقتی که گیسوان رنگ شب او ، یک شبه به سپیدی گشت😢

مادر جانم!

تورا به خدا ، نه برای من ، بلکه برای شادی پدر ... فقط یکبار دیگر بلند شو🖤🖤🖤🖤🖤🖤🖤🖤🖤

مادر هرشب پای پیاده به دنبال مزار گمنامت هستم 😢

مادر جان خودت راه را نشانم بده 🖤🖤🖤

لعنت بر آن شب ظلمانی که غریبانه دختر رسول خدا را به خاک سپردند🖤🖤🖤😢😢😢😢

لعنت بر مشترکانی که ، بر طفل کوچکت رحم نکردند ...

لعنت بر آنانی که دل تورا به درد آوردند 

آه ای مادرم 🖤

دلتنگ نگاهت هستم ، مارا نگاهی بکن 🖤

دربین کوچه های مدینه،

شهید شد

آن مادری که یک شبه،

مویش سپید شد

در،هم زبان به شکوه گشود

ودرآن غروب

آتش برای فتح حریمش

کلید شد

پسندها (5)

نظرات (3)

ورود به نی نی وبلاگ

ارسال نظر در این پست تنها برای نی نی وبلاگیها مجاز می باشد، بدین منظور لطفا ابتدا وارد منوی کاربری خود در نی نی وبلاگ شوید.
Raha:)Raha:)
28 آذر 00 20:12
تسلیت میگم عزیزم مامان خودت رو میگی دیگه الهی بمیرم برات
سایه
پاسخ
خدا نکنه😳😳😳😳😳😳
مادر منظورم حضرت فاطمه است چون نیمه سادات هستم 

28 آذر 00 20:49
تسلیت میگم 🖤🖤🖤🖤
سایه
پاسخ
منم ایام فاطمیه رو تسلیت میگم😢😢😢😢😳

28 آذر 00 23:14
منظور منم ایام فاطمیه بود🥺🥺🥺
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به دنیای سایه می باشد