وبلاگموبلاگم، تا این لحظه: 2 سال و 10 ماه و 20 روز سن داره
⚡⚡🪄🔮Patterhead🔮🪄⚡⚡⚡⚡🪄🔮Patterhead🔮🪄⚡⚡، تا این لحظه: 2 سال و 9 ماه و 5 روز سن داره

دنیای سایه

الَّذِينَ آمَنُوا وَتَطْمَئِنُّ قُلُوبُهُمْ بِذِكْرِ اللَّهِ ۗ أَلَا بِذِكْرِ اللَّهِ تَطْمَئِنُّ الْقُلُوبُ☘🌱

روز جهانی ویولن مبارک!

1400/9/23 19:02
نویسنده : سایه
781 بازدید
اشتراک گذاری

امروز یک روز خاص و جدیده
روز جهانی ویولن🎻🎻🎻🎻🎻🎻🎻
روز جهانی کسانی که با دل و جون عاشقند 😍
عاشق خودشون، زندگیشون و صد البته سازشون
آدمایی که به انتخاب هاشون اهمیت میدن و تو انتخاب کردنشون فوق العاده دقیق هستند
ویولن
ساز قشنگ من
یار خوش صدای من
دوست قدیمی قشنگم
روزت مبارک
همراه من باش و همپای من بخون و روح آدما رو با صدای قشنگت جلا بده😍😍
۱۴ دسامبر ، روز جهانی ویولن مبارک🎻🎻🎻🎻🎻🎻🎻
سایه

تاریخ روز جهانی ویولن در تقویم شمسی برابر است با :

روز دوشنبه ۲۲ ماه آذر سال ۱۴۰۰

تاریخ روز جهانی ویولن در تقویم قمری برابر است با :

روز ۸ ماه ربیع الثانی سال ۱۴۴۳

تاریخ روز جهانی ویولن در تقویم میلادی برابر است با :

روز ۱۳ ماه دسامبر سال ۲۰۲۱

میدونی دلخوشی ما به ویولن زن ها به چیه؟
یک پاییز غم دار
برگهای خش خشی
و یک من و ویولنم🎻🎻🎻🎻🥰

پسندها (5)

نظرات (2)

ورود به نی نی وبلاگ

ارسال نظر در این پست تنها برای نی نی وبلاگیها مجاز می باشد، بدین منظور لطفا ابتدا وارد منوی کاربری خود در نی نی وبلاگ شوید.
🌼 نوشین 🌼🌼 نوشین 🌼
24 آذر 00 7:55
مبارکت باشه😍❤️
سایه
پاسخ
مرسییییی
전숙훈:) ✌🏻🖤전숙훈:) ✌🏻🖤
26 آذر 00 19:30
مبارکت باشه عزیز دلم 
سایه
پاسخ
مرسییی
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به دنیای سایه می باشد