وبلاگموبلاگم، تا این لحظه: 2 سال و 10 ماه و 30 روز سن داره
⚡⚡🪄🔮Patterhead🔮🪄⚡⚡⚡⚡🪄🔮Patterhead🔮🪄⚡⚡، تا این لحظه: 2 سال و 9 ماه و 15 روز سن داره

دنیای سایه

الَّذِينَ آمَنُوا وَتَطْمَئِنُّ قُلُوبُهُمْ بِذِكْرِ اللَّهِ ۗ أَلَا بِذِكْرِ اللَّهِ تَطْمَئِنُّ الْقُلُوبُ☘🌱

دوستای گلم لطفا پست قدیمی بنده رو بخونید

1400/6/28 15:27
نویسنده : سایه
42 بازدید
اشتراک گذاری

هر کسی تو دنیا علایق مختلفی داره

قرار نیست که ما چون یک چیزی رو دوست داریم اونو به دیگران تحمیل کنیم

من ویولن رو شدیدا دوست دارم ولی قرار نیست که چون دیگران بهش علاقه ای ندارند ، اونها رو بی سلیقه و............... بخونم

دوستای گلم بنده عاشق رمان هری پاتر ، فیلماش و.......... هستم ولی از لیدی باگ خوشم نمیاد ولی همکلاسیم عاشق لیدی باگه و از پاترهد و هری پاتر و.... متنفره من باید بهش بگم بی سلیقه؟

اون باید بهم بگه بی سلیقه و....؟

عزیزان من قرار نیست که به خاطر اختلاف نظرای کوچیک بینمون دعوا یا مشاجره ای رخ بده

این تفاوت علایق و سیلقه های ماست که مارو متمایز میکنه عزیزان

درست نیست که توی فضای مجازی اینطور رفتار بکنیم

درسته؟؟

پست قدیمی بنده :

علایق ما

اختصاصی نظرات این پستو باز نمیکنم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به دنیای سایه می باشد