وبلاگموبلاگم، تا این لحظه: 2 سال و 11 ماه و 10 روز سن داره
⚡⚡🪄🔮Patterhead🔮🪄⚡⚡⚡⚡🪄🔮Patterhead🔮🪄⚡⚡، تا این لحظه: 2 سال و 9 ماه و 26 روز سن داره

دنیای سایه

الَّذِينَ آمَنُوا وَتَطْمَئِنُّ قُلُوبُهُمْ بِذِكْرِ اللَّهِ ۗ أَلَا بِذِكْرِ اللَّهِ تَطْمَئِنُّ الْقُلُوبُ☘🌱

خبری بسیار بد و به اندازه زهری تلخ

1400/6/23 17:23
نویسنده : سایه
17 بازدید
اشتراک گذاری

من با همون بنده خدایی که ازش خوشم نمیاد همکلاس شدم😪😓😭😭😭😭😢😢😥😥

کلا تو زندگی رنگ شانسو ندیدم😨😨😥

خیلی ناراحتم

پست مربوط به اون :

همکلاسی اعصاب خوردکن

تازه این بخشی از رو مخی های ایشون هست

میدونم واکنشم مثل بچه دبستانی هاست ولی خب یکنفر رو مخ و پاچه

خوار دیگه هم همکلاس من شده

نور علی نور😐😐

دبیرستان یعنی کیف و خنده با وجود این دو نفر خدا بیامرزد شادی رو

رنگ خوشی به ما نیومده

مامانم میگه داری زود قضاوت میکنی ولی الان مثل کلاس سومی که از اردو جامونده دارم زار زار گریه میکنم😐😐😫😫😭😭😭😢😢

تا 3 مهر عزاداری و ماتم داری دارم😐

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به دنیای سایه می باشد