وبلاگموبلاگم، تا این لحظه: 2 سال و 11 ماه و 10 روز سن داره
⚡⚡🪄🔮Patterhead🔮🪄⚡⚡⚡⚡🪄🔮Patterhead🔮🪄⚡⚡، تا این لحظه: 2 سال و 9 ماه و 26 روز سن داره

دنیای سایه

الَّذِينَ آمَنُوا وَتَطْمَئِنُّ قُلُوبُهُمْ بِذِكْرِ اللَّهِ ۗ أَلَا بِذِكْرِ اللَّهِ تَطْمَئِنُّ الْقُلُوبُ☘🌱

یک خواب...

1400/4/18 17:07
نویسنده : سایه
22 بازدید
اشتراک گذاری

پارسال چند روز به روز پدر یک خواب عجیبی دیدم...

خواب دیدم رفتم ساری یک بازار چوبی اونجا بود که مثل امامزاده بیشترشان مهر و تسبیح بود

رفتم یک مغازه گفتم میخوام برای روز پدر برای پدربزرگم یک تسبیح بخرم

۴ تا تسبیح آورد :

قرمز

زرد

سبز

فیروزه ای

قرمزه قشنگتر بود و اونو خریدم

دیگه اون خواب فراموش شد و

رفت و رفت رفت....

سه روز بعد فوت پدربزرگ دیدم تسبیح قرمز سنگی تو دستش بود😥

تعبیرش میگه شما در چند ماه آینده ، شخصی ، فرصتی و چیز با ارزشی رو از دست خواهید داد که تا ابد حسرت اونو خواهید خورد😭

بله من روز آخر با ماشین اومدن دم در خونه

حسرت میکشم چرا نرفتم از پدربزرگ برای بار آخر خداحافظی کنم....

هیچکس خوابمو باور نکرد

هیچکس...

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به دنیای سایه می باشد