وبلاگموبلاگم، تا این لحظه: 2 سال و 11 ماه و 9 روز سن داره
⚡⚡🪄🔮Patterhead🔮🪄⚡⚡⚡⚡🪄🔮Patterhead🔮🪄⚡⚡، تا این لحظه: 2 سال و 9 ماه و 25 روز سن داره

دنیای سایه

الَّذِينَ آمَنُوا وَتَطْمَئِنُّ قُلُوبُهُمْ بِذِكْرِ اللَّهِ ۗ أَلَا بِذِكْرِ اللَّهِ تَطْمَئِنُّ الْقُلُوبُ☘🌱

حس خوب

1400/3/26 17:0
نویسنده : سایه
22 بازدید
اشتراک گذاری

بسم الله الرحمن الرحیم

عکس بالا به من یک حس خوب رو القا میکنه که در ۹۹/۶/۲۲ اتفاق افتاد

پدر من باعث این حس خوب شد و من کل عمرم رو مدیون اون هستم

فهمیدم برای درک خوشی و لذت نیاز به سفر های آنچنانی و خرج های بالا نیست..

بلکه کافیه همین حس رو درک کنی

همون طور که در رگ های من موسیقی جریان داره.

صبح زود ساعت ۶:۴۵ به قصد کردش به طرف کوه های اطراف شهر راه افتادیم ، درست یادمه که هوای لطیف بالای کوه صبح جمعه ای چه حالی بهم داد و دائم درونم شعر زیر در حال تکرار بود :

کدوم شاعر.....

کدوم شاعر.....

(ادامه‌ی طولانی داره)

به زبان متن هیچگاه نمیشه اونو توصیف کرد و انشالله قرار از هفته بعد این حسو دوباره درک کنم.....

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به دنیای سایه می باشد