وبلاگموبلاگم، تا این لحظه: 2 سال و 11 ماه و 6 روز سن داره
⚡⚡🪄🔮Patterhead🔮🪄⚡⚡⚡⚡🪄🔮Patterhead🔮🪄⚡⚡، تا این لحظه: 2 سال و 9 ماه و 22 روز سن داره

دنیای سایه

الَّذِينَ آمَنُوا وَتَطْمَئِنُّ قُلُوبُهُمْ بِذِكْرِ اللَّهِ ۗ أَلَا بِذِكْرِ اللَّهِ تَطْمَئِنُّ الْقُلُوبُ☘🌱

هیچوقت به یک دهه نودی اعتماد نکنید😑

1400/8/18 16:25
نویسنده : سایه
111 بازدید
اشتراک گذاری

با چند تا گل باکس استند اسممو درست کردم (حرف اول انگلیسی)

حالا خواهر کوچیکم رو یه موضوعی (آناهید توصیه کرد نزارم قسمت جدید لیدی باگو ببینه) تهدید کرده گلاتو پر پر میکنم

بعد رفته از سطل بازیافت اتاقم که برگای اضافه گلارو ریختم گلبرگ هاشو جمع کرده آورده دیدی پر پر کردم😜😜😜😜

پسندها (5)

نظرات (4)

ورود به نی نی وبلاگ

ارسال نظر در این پست تنها برای نی نی وبلاگیها مجاز می باشد، بدین منظور لطفا ابتدا وارد منوی کاربری خود در نی نی وبلاگ شوید.

18 آبان 00 19:46
آقا توهین شده به من ، من دهه نودیم😁😁😁
سایه
پاسخ
ببخشید عزیزم😁😁😅😅😅
◦•●◉✿اســماءالـهدی✿◉●•◦◦•●◉✿اســماءالـهدی✿◉●•◦
18 آبان 00 20:13
بذار ببینه چیز خاصی نداره واقعا. ببین یه بغل که چیزی نیست
سایه
پاسخ
برای بار سوم میخواست ببینه😂😂😂😂

18 آبان 00 20:19
نمیای نی نی گپ؟
سایه
پاسخ
نه
◦•●◉✿اســماءالـهدی✿◉●•◦◦•●◉✿اســماءالـهدی✿◉●•◦
19 آبان 00 9:03
عزیزم یک سوال خواهرتون خب چرا نمی&zwnjگذارید ببینه اگر مشکل اینترنته دانلود کنید بذارید هزار بار ببینه اصلا
سایه
پاسخ
ول کن عزیییزم براش ۵ بار گزاشتم اصلا سیرمونی نداره😥
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به دنیای سایه می باشد