وبلاگموبلاگم، تا این لحظه: 2 سال و 10 ماه و 17 روز سن داره
⚡⚡🪄🔮Patterhead🔮🪄⚡⚡⚡⚡🪄🔮Patterhead🔮🪄⚡⚡، تا این لحظه: 2 سال و 9 ماه و 2 روز سن داره

دنیای سایه

الَّذِينَ آمَنُوا وَتَطْمَئِنُّ قُلُوبُهُمْ بِذِكْرِ اللَّهِ ۗ أَلَا بِذِكْرِ اللَّهِ تَطْمَئِنُّ الْقُلُوبُ☘🌱

مهمترین آداب معاشرت

1400/8/9 20:19
نویسنده : سایه
454 بازدید
اشتراک گذاری

وقتی بچه‌ها به دنیای واقعی پا می‌گذارند و به جستجوی شغل می‌پردازند، با منحنی‌های یادگیری زیادی درباره‌ی آداب معاشرت مواجه می‌شوند که به خاطر یک لغزش کوچک به دلیل عدم یادگیری آداب در خانواده است، فرصت‌های شغلی را از دست می‌دهند. اما نگران نباشید، شما می‌توانید با یادگرفتن ۵ دسته از آداب معاشرت مهم و کلیدی که همه پدران و مادران باید به فرزندان‌شان آموزش دهند، این مشکل را برطرف سازید:

چگونه ارتباط برقرار کنیم

قوانین آداب معاشرت

  1. هیچ‌وقت بیش از ۵ ثانیه مستقیما در چشم کسی نگاه نکنید و نگاه‌تان را به فرد دیگری بیندازید. تمرین این کار باعث می‌شود که به عادت تبدیل شود.
  2. هر فکری به ذهن‌تان خطور می‌کند را به زبان نیاورید، مراقب افکارتان باشید. با فکر حرف زدن به این معنا نیست که هر چیزی که در ذهن‌تان می‌گذرد را با بقیه در میان بگذارید، بعضی از افکار مناسب نیستند و می‌توانند به روابط شما با دیگران صدمات جبران‌ناپذیری وارد کنند.
  3. هیچ‌وقت در مورد رابطه‌ی یک فرد با دیگران، اظهارِ نظر نکنید یا آن را محکوم نسازید، برای بیشتر افراد، این یک خط قرمز مهم است و اگر این مورد را رعایت نکنید، دیگران فکر می‌کنند که شما به بدگویی و غیبت کردن عادت دارید که موجب دوری سایرین از شما می‌شود.
  4. هرگز غیبت نکنید، زیرا عملی منفی و ناشایست است و روابط بین افراد را بهم می‌زند.
  5. دانستن اطلاعاتی مانند تاریخ تولد، عادات، علایق، مدرسه‌ی دوران کودکی، جایی که در آن بزرگ شده‌اند، وضعیت تأهل، محل زندگی،‌ رویاها یا اهدافِ کسانی که با آنها در ارتباط هستید، بسیار مهم است.
  6. برای احوال‌پرسی، تبریک تولد یا سایر وقایع زندگی دوستان و آشنایان‌تان با آنها تماس بگیرید.

پسندها (1)

نظرات (2)

ورود به نی نی وبلاگ

ارسال نظر در این پست تنها برای نی نی وبلاگیها مجاز می باشد، بدین منظور لطفا ابتدا وارد منوی کاربری خود در نی نی وبلاگ شوید.
AsaAsa
9 آبان 00 21:30
خیلی مفید و عالی 
بنظرم تو دختر خیلی خوبی هستی 
میخوای با همدیگه دوست بشیم؟ 
سایه
پاسخ
با سلام و عرض ادب و احترام 
متاسفانه خیر
✨🍀𝘼𝙣𝙖𝙝𝙚𝙡 𝙘𝙝𝙖𝙣✨🍀𝘼𝙣𝙖𝙝𝙚𝙡 𝙘𝙝𝙖𝙣
9 آبان 00 22:27
عالی بود
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به دنیای سایه می باشد