وبلاگموبلاگم، تا این لحظه: 2 سال و 10 ماه و 23 روز سن داره
⚡⚡🪄🔮Patterhead🔮🪄⚡⚡⚡⚡🪄🔮Patterhead🔮🪄⚡⚡، تا این لحظه: 2 سال و 9 ماه و 8 روز سن داره

دنیای سایه

الَّذِينَ آمَنُوا وَتَطْمَئِنُّ قُلُوبُهُمْ بِذِكْرِ اللَّهِ ۗ أَلَا بِذِكْرِ اللَّهِ تَطْمَئِنُّ الْقُلُوبُ☘🌱

منطق گوشی من

1400/8/8 10:39
نویسنده : سایه
93 بازدید
اشتراک گذاری

دوستان صحبت های گوشی +

+اههه چهارتا فیلم درسی دانلود کردی😏😏😏چشمتو در میارم :

فضای ذخیره سازی شما پر شده است لطفا فایل های اضافی را حذف نمایید .

من بدبخت :

آخه فقط چهارتا فیلم تو حافظه ام هستش😑

بیا یکیو رو پاک کردم 

+به علت حافظه محدود استفاده از عملکرد گالری امکان پذیر نمی باشد😏😏😏

من

پاک نمیکنم تا جونت درآد

پسندها (5)

نظرات (5)

ورود به نی نی وبلاگ

ارسال نظر در این پست تنها برای نی نی وبلاگیها مجاز می باشد، بدین منظور لطفا ابتدا وارد منوی کاربری خود در نی نی وبلاگ شوید.

8 آبان 00 11:24
دقیقاا گوشی منم همینه😐

8 آبان 00 11:59
😂😂😂😂😂
ܩُـهـنـا♡ܩُـهـنـا♡
8 آبان 00 13:02
😂 آخی .
ولی از من می&zwnjشنوی گوشیت رو اذیت نکن اون وقت یجوری تلافی میکنه دهنت باز بمونه 🥴
سایه
پاسخ
امروز اشکم دراومد
✿•selva•✿✿•selva•✿
8 آبان 00 16:01
قبلا تبلت منم اینجوری بود. یدونه بازی دانلود میکردم کل حافظه پر میشد😐😂
سایه
پاسخ
منم و این تبلت داغووون
AsaAsa
9 آبان 00 11:46
پروفایلت چقدر قشنگه 
سایه
پاسخ
ممنون
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به دنیای سایه می باشد