وبلاگموبلاگم، تا این لحظه: 2 سال و 10 ماه و 30 روز سن داره
⚡⚡🪄🔮Patterhead🔮🪄⚡⚡⚡⚡🪄🔮Patterhead🔮🪄⚡⚡، تا این لحظه: 2 سال و 9 ماه و 15 روز سن داره

دنیای سایه

الَّذِينَ آمَنُوا وَتَطْمَئِنُّ قُلُوبُهُمْ بِذِكْرِ اللَّهِ ۗ أَلَا بِذِكْرِ اللَّهِ تَطْمَئِنُّ الْقُلُوبُ☘🌱

دردل من کیا مثل من شدند؟

1400/7/30 12:46
نویسنده : سایه
124 بازدید
اشتراک گذاری

بچه ها کیا مثل من شدند 
دیروز با تمام وجودم حس کردم  و درک کردم که
چقدر درس خوندن مجازی برام نفرت انگیزه 
چقدر تهوع آوره
حتی اینقدر از این گوشی لعنتی متنفرم که بزور روشنش میکنم بیام چار تا نکته بنویسم برم
اینقدر تهوع آوره و نفرت انگیزه برای چار تا نکته باید همش اینو روشن کنی.
کیا با من موافقند؟

اینکه چارتا نکته رو که تو حضوری رو تخته بود مشکل داشتی همونجا رفع میشد رو الان تو این مجازی بزور بنویسی هی گوشی خاموش بشه هی هنگ کنه 

هی حافظه اش پر بشه و هی ارور بده😤😤😤😤😤😓😓😫😫😫😖😖😖😣😣😣😣😣😣

پسندها (8)

نظرات (6)

ورود به نی نی وبلاگ

ارسال نظر در این پست تنها برای نی نی وبلاگیها مجاز می باشد، بدین منظور لطفا ابتدا وارد منوی کاربری خود در نی نی وبلاگ شوید.
نرگسنرگس
30 مهر 00 12:58
دیگه کم مونده به حضوری شدن مدارس ...نگران نباش.
سایه
پاسخ
مدرسه ما گفته به احتمال زیاد آبان حضوری نمیشه😭😭😭😭
زهرا‌بانوزهرا‌بانو
30 مهر 00 13:19
درست میگید درسایی مثل ریاضی و فیزیک و شیمی و... تدریس مجازیش سخته. ولی درسایی مثل زبان و ادبیات و... راحته مجازی خوندنش
راستی شما کلاس چندمین؟
سایه
پاسخ
من متاسفانه  نمیتونم پایمو بگم همینکه ریاضی و فیزیک رو اصلا متوجه نشدم😔😔😔

30 مهر 00 14:04
نگران نباش عزیزم درس خوندن باید برات لذت بخش باشه تا اینکه ازش متنفر باشی
حالا اگر خسته شدی فضایی که درس میخونی رو رنگی رنگی تر کن 😚💕
ببین امتحانش حتما ضرر نداره😜❤
سایه
پاسخ
فضای درس خوندن من خیلی رنگیه ولی حالم بهم میخوره بخوام گوشی رو روشن کنم و نکته هارو بزور از توش ببینم😫

30 مهر 00 16:00
من دقیقا برعکس توعم😐
یعنی میریم مدرسه
البته مجازیم میخونیم....💔
سایه
پاسخ
خوشبحالت

18 آبان 00 20:16
دلم واسه مدرسه تنگ شده 🥺🥺
SamiraSamira
13 تیر 02 9:51
باشه عجله ای نیست
سایه
پاسخ
کامنتتو دیدم ولی تا اومدم جواب بدم خود وبلاگ عوضش کرد..
واقعا مجازی دردناک بود..
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به دنیای سایه می باشد