وبلاگموبلاگم، تا این لحظه: 2 سال و 11 ماه و 6 روز سن داره
⚡⚡🪄🔮Patterhead🔮🪄⚡⚡⚡⚡🪄🔮Patterhead🔮🪄⚡⚡، تا این لحظه: 2 سال و 9 ماه و 22 روز سن داره

دنیای سایه

الَّذِينَ آمَنُوا وَتَطْمَئِنُّ قُلُوبُهُمْ بِذِكْرِ اللَّهِ ۗ أَلَا بِذِكْرِ اللَّهِ تَطْمَئِنُّ الْقُلُوبُ☘🌱

خدایا از دست این بشر به توبه اومدم

1400/7/4 14:20
نویسنده : سایه
73 بازدید
اشتراک گذاری

همون آدم رو مخ و اعصاب خوردکن 

امروز گل کاشت 

از دیروز فاز دانش آموز خودشیرین برداشته

خانم این نام کاربریش....... شما چرا دیر آن شدی من از 6 صبح آنم🤕🤢

من نی قلم و........🤢

من طراح سایتم و....🤢

هر زنگ یه حرف میزنه 

معلمه معادله داده این هوا 

بعد میگه وای چه آسون😖

بعد یکی پیانو کلاسیک میزد ایشون اومده برای ما اظهار نظر میکنه واییی که پیانو گرونه و....

خدایا

سختی درسا یک طرف

دو مارادون معلم ریاضی یکطرف

تکالیف انبوه و سرعت افتضاح نت و....... یکطرف

من این بشرو نمیتونم تحمل کنم

پسندها (1)

نظرات (0)

ورود به نی نی وبلاگ

ارسال نظر در این پست تنها برای نی نی وبلاگیها مجاز می باشد، بدین منظور لطفا ابتدا وارد منوی کاربری خود در نی نی وبلاگ شوید.
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به دنیای سایه می باشد