وبلاگموبلاگم، تا این لحظه: 2 سال و 11 ماه و 6 روز سن داره
⚡⚡🪄🔮Patterhead🔮🪄⚡⚡⚡⚡🪄🔮Patterhead🔮🪄⚡⚡، تا این لحظه: 2 سال و 9 ماه و 22 روز سن داره

دنیای سایه

الَّذِينَ آمَنُوا وَتَطْمَئِنُّ قُلُوبُهُمْ بِذِكْرِ اللَّهِ ۗ أَلَا بِذِكْرِ اللَّهِ تَطْمَئِنُّ الْقُلُوبُ☘🌱

نوازنده ی خسته

1400/6/24 22:53
نویسنده : سایه
87 بازدید
اشتراک گذاری

امروز خیلی خستم

یعنی به تمام معنا فهمیدم من نمیتونم ویولن بزنم

فقط وقت هدر دادن بود،......

من

حتی بلد نیستم ابتدایی ترین نت که آهنگ تولده رو بزنم .....

انگیزه ام رو از دست دادم

به تمام وجود خسته شدم

کاشکی بشه من یکروزی بتونم ماهر بشم

همیشه حسرت اینو دارم مثل استادم بزنم

کاش.......

پسندها (4)

نظرات (3)

ورود به نی نی وبلاگ

ارسال نظر در این پست تنها برای نی نی وبلاگیها مجاز می باشد، بدین منظور لطفا ابتدا وارد منوی کاربری خود در نی نی وبلاگ شوید.

25 شهریور 00 11:13
آفریییین💕
AvaAva
25 شهریور 00 15:49
تو میتونی
به خودت باور داشته باش
از اول شروع کن و مقدماتی ترین چیز هارو بزن
تو میتونی
مطمئن باش
سایه
پاسخ
ممنونم عزیزم خیلی گلی😍
♫ღP͟͟͟͞͞͞a͟͟͟͞͞͞n͟͟͟͞͞͞i͟͟͟͞͞͞s͟͟͟͞͞͞a͟͟͟͞͞͞ღ♫♫ღP͟͟͟͞͞͞a͟͟͟͞͞͞n͟͟͟͞͞͞i͟͟͟͞͞͞s͟͟͟͞͞͞a͟͟͟͞͞͞ღ♫
25 شهریور 00 15:54
عزیزم عیب نداره
دختر خاله ی منم به همین درد دچار شد
دقیقا مثل شما ویلن میزد
نگران نباش همه اولش مثل استاد نزدن که
تمرین کرد و خدادادی نبوده
منم سنتور میزنم خوشبختم
سایه
پاسخ
ممنونم عزیزم 
بنده هم خوشبختم💐
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به دنیای سایه می باشد