وبلاگموبلاگم، تا این لحظه: 2 سال و 11 ماه و 5 روز سن داره
⚡⚡🪄🔮Patterhead🔮🪄⚡⚡⚡⚡🪄🔮Patterhead🔮🪄⚡⚡، تا این لحظه: 2 سال و 9 ماه و 21 روز سن داره

دنیای سایه

الَّذِينَ آمَنُوا وَتَطْمَئِنُّ قُلُوبُهُمْ بِذِكْرِ اللَّهِ ۗ أَلَا بِذِكْرِ اللَّهِ تَطْمَئِنُّ الْقُلُوبُ☘🌱

زبان انگلیسی - سخت ترین مشغله من از گذشته تا به امروز

1400/6/21 19:53
نویسنده : سایه
75 بازدید
اشتراک گذاری

کی گفته زبان آسونه؟

خیلی سخته

her name is a.......................

 وایییی

این آسونه من مشکلاتی فراتر از حد تصور دارم

پسندها (2)

نظرات (5)

ورود به نی نی وبلاگ

ارسال نظر در این پست تنها برای نی نی وبلاگیها مجاز می باشد، بدین منظور لطفا ابتدا وارد منوی کاربری خود در نی نی وبلاگ شوید.

21 شهریور 00 19:57
😂😂😂
سایه
پاسخ
من عزمم جزم کردم برم پستاتو بخونم ولی باز نمیشه

21 شهریور 00 20:09
☺باشه عزیزم یکم صبر کنید رمزشو تغییر میدم🤗
سایه
پاسخ
ممنونم😊
نگیننگین
21 شهریور 00 22:47
😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐
سایه
پاسخ
چرا🤣
SujinSujin
22 شهریور 00 16:44
وای حفظ کردن و یاد گرفتن و قرآن و زبان و درس خیلی سخته خدایی😭😂
سایه
پاسخ
عربی درد بی درمان و زخم کهنه ی سالیان سال هاست😂
نگیننگین
22 شهریور 00 17:21
😂😂😂😂
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به دنیای سایه می باشد