وبلاگموبلاگم، تا این لحظه: 2 سال و 11 ماه و 6 روز سن داره
⚡⚡🪄🔮Patterhead🔮🪄⚡⚡⚡⚡🪄🔮Patterhead🔮🪄⚡⚡، تا این لحظه: 2 سال و 9 ماه و 22 روز سن داره

دنیای سایه

الَّذِينَ آمَنُوا وَتَطْمَئِنُّ قُلُوبُهُمْ بِذِكْرِ اللَّهِ ۗ أَلَا بِذِكْرِ اللَّهِ تَطْمَئِنُّ الْقُلُوبُ☘🌱

دلم برای پدربزرگ تنگ شده....

1400/6/18 12:53
نویسنده : سایه
132 بازدید
اشتراک گذاری

پدربزرگ خوبم

دیشب عکس ها و فیلم های چهار سال پیش را دیدم😔

لبخند جاودان تو مرا غرق خاطرات کرد...

دلم برایت به اندازه ی کل جهان تنگ شده.....

دوستت دارم🌱

پسندها (6)

نظرات (6)

ورود به نی نی وبلاگ

ارسال نظر در این پست تنها برای نی نی وبلاگیها مجاز می باشد، بدین منظور لطفا ابتدا وارد منوی کاربری خود در نی نی وبلاگ شوید.
SujinSujin
18 شهریور 00 12:54
خدا رحمتشون کنه😭
سایه
پاسخ
خدا رفتگان شمارو هم مورد رحمت خودش قرار بده....
خیلی دوستش داشتم پست اول وبلاگمو بخونید😔

18 شهریور 00 13:58
خدا رحمت کنه درک میکنم چقدر سخته😘😘😘
سایه
پاسخ
ممنونم.
زهرا‌بانوزهرا‌بانو
18 شهریور 00 14:06
خدا بیامرزه انشاالله غم آخرتون باشه
سایه
پاسخ
ممنونم عزیزم 
پدربزرگم چند ماهی میشه که به رحمت خدا رفته چلی امروز خیلی دلم براش تنگ شد....
زهرا‌بانوزهرا‌بانو
18 شهریور 00 19:34
انشالله خدا به دلتون آرامش بده. واقعا سخته. منم کوچیک بودم که پدر بزرگم فوت کرد
سایه
پاسخ
خیلی ممنونم عزیزم واقعا سخته ، انشالله خدا به دل شما هم صبر عنایت بکنه.
درپناه خداوند متعال باشید 🌹

18 شهریور 00 23:21
خدا رحمت شون کنه
سایه
پاسخ
ممنونم

18 شهریور 00 23:22
😀راستی به وبلاگ منم سر بزنید 
سایه
پاسخ
چشم
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به دنیای سایه می باشد