وبلاگموبلاگم، تا این لحظه: 2 سال و 11 ماه و 10 روز سن داره
⚡⚡🪄🔮Patterhead🔮🪄⚡⚡⚡⚡🪄🔮Patterhead🔮🪄⚡⚡، تا این لحظه: 2 سال و 9 ماه و 26 روز سن داره

دنیای سایه

الَّذِينَ آمَنُوا وَتَطْمَئِنُّ قُلُوبُهُمْ بِذِكْرِ اللَّهِ ۗ أَلَا بِذِكْرِ اللَّهِ تَطْمَئِنُّ الْقُلُوبُ☘🌱

چرا تموم نمیشه😭

1400/6/16 23:56
نویسنده : سایه
133 بازدید
اشتراک گذاری

آقا من کتاب هری پاتر و محفل ققنوس ۱_۲_۳ رو گرفتم

از هفته قبل هنوز تموم نشدن😭😭😭😭😐😐😐

چرا اینقدر سیرش کنده😭😭

فیلمش پس چرا اینجوریه😐

هری یک عطسه کنه ۳ صفحه میشه😐😐😭

پسندها (6)

نظرات (3)

ورود به نی نی وبلاگ

ارسال نظر در این پست تنها برای نی نی وبلاگیها مجاز می باشد، بدین منظور لطفا ابتدا وارد منوی کاربری خود در نی نی وبلاگ شوید.
SujinSujin
16 شهریور 00 23:57
😂
سایه
پاسخ
خیلی کنده😭😐 الان تازه به امید خدا صفحه ۲ محفل ققنوس ۳ هستم
زهرا‌بانوزهرا‌بانو
17 شهریور 00 0:16
من هر کدوم از کتاب های هری پاتر رو حداقل 5 یا 6 بار خوندم. واقعا قشنگ هستن
سایه
پاسخ
خیلی قشنگه ولی کند هست ، من دنبال خود انگلیسی اش هستم🌹
در پناه حق باشید 🌹

17 شهریور 00 11:20
😂ولی قشنگه
سایه
پاسخ
بله خیلی قشنگه از فیلمش جالب تره😉
در پناه حق باشید 🌺
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به دنیای سایه می باشد