وبلاگموبلاگم، تا این لحظه: 2 سال و 11 ماه و 7 روز سن داره
⚡⚡🪄🔮Patterhead🔮🪄⚡⚡⚡⚡🪄🔮Patterhead🔮🪄⚡⚡، تا این لحظه: 2 سال و 9 ماه و 23 روز سن داره

دنیای سایه

الَّذِينَ آمَنُوا وَتَطْمَئِنُّ قُلُوبُهُمْ بِذِكْرِ اللَّهِ ۗ أَلَا بِذِكْرِ اللَّهِ تَطْمَئِنُّ الْقُلُوبُ☘🌱

ماجراهای بنده😥😐🤣🤣😅😅

1400/7/21 18:26
نویسنده : سایه
292 بازدید
اشتراک گذاری

آقا ما چند شب پیش چند تا از کتابای هری پاتر رو که شامل (هری پاتر و تالار اسرار ، هری پاتر و فرزند نفرین شده ، هری پاتر و جام آتش ۲ ، هری پاتر و سنگ جادو) بود رو بردیم خونه پدربزرگم که بخونیم

دخترخاله و پسر داییم هم  بودن (۱۱ سالشونه)

آقا برای اینکه ساکت باشن یکی یک کتاب دادم بهشون خودمم یکیو برداشتم بخونه تا کتابو باز کردم :

دختر خالم : مونوروا مگ گانیگان کیه😐(مینروا مک گونوگال)

من: یکی از معلمای هاگوارتز😥

پسر داییم : هاگوارتز کجاست واقعیه یا نه میدونستی راستی اسلایترین و........(انقدر حرف زد که یادم رفت کجا بودم😑)

دختر خالم : آلباس دمبلدور کیه😲😮😧😨

پسر داییم : هارمیون گارنجر کیه😨😨😨😧

دختر خالم :داریکو مولفو کیه😧😨😨😨😨😨😨😨😐

من تو دلم (یا ابوالفضل عباس 😨😨)

من :

بدین من کتابارو برین ببینم یک ساعته رو مخ من رفتین حوصلتونو ندارم شمارو چه به کتاب های هری پاتر

برین ببینم😂😐😐😐

بعد یک هفته :

پسر خالم :.........(من) میدونی ما پاترهد شدیم 😐😨

من :(یا ابوالفضل اینا از کجا اینچیزا رو یادگرفتن 😨)

دختر خالم : یادگاران مرگ ۱ خیلی مسخره بود😨😑😑😑😑

.🤣🤣🤣😅😅

پسندها (3)

نظرات (0)

ورود به نی نی وبلاگ

ارسال نظر در این پست تنها برای نی نی وبلاگیها مجاز می باشد، بدین منظور لطفا ابتدا وارد منوی کاربری خود در نی نی وبلاگ شوید.
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به دنیای سایه می باشد