وبلاگموبلاگم، تا این لحظه: 2 سال و 10 ماه و 19 روز سن داره
⚡⚡🪄🔮Patterhead🔮🪄⚡⚡⚡⚡🪄🔮Patterhead🔮🪄⚡⚡، تا این لحظه: 2 سال و 9 ماه و 4 روز سن داره

دنیای سایه

الَّذِينَ آمَنُوا وَتَطْمَئِنُّ قُلُوبُهُمْ بِذِكْرِ اللَّهِ ۗ أَلَا بِذِكْرِ اللَّهِ تَطْمَئِنُّ الْقُلُوبُ☘🌱

لعنت به رفتن و جدایی

1402/10/10 19:05
نویسنده : سایه
103 بازدید
اشتراک گذاری

امروز متوجه شدیم  دبیرمون (فیزیک) بورسیه شده برای ادامه تحصیل ایتالیا و تا اخر همین هفته میخواد بره ..

دبیری که یک زمانی دوستش نداشتم تو این مدت کم برام جزو بهترین دبیر ها بود ، نه تنها من بلکه همه اعتراف میکنن که چقدر خوب و دوست داشتنی بوده ، با همه سخت گیری ها 

با همه نمره کم کردنا و درس پرسیدنا 

حالا کی براش شعرامو بخونم ؟ 

اولین امتحانمون فیزیک بود 

فکر کنم میدونست بنا هست موقع امتحانات نباشه 

شاید خواست استرسی بهمون وارد نشه 

بعد تدریس و توضیح دادن میگفت حله 

ما با وجود اینکه حالیمون نشده بود میگفتیم حله !

امروز ۶۸ تا دانش اموز جلوی در دفتر وایستاده بودن 

و از جون و دل داد میزدن که نرو و بمون پیشمون 

و من ..این دخترک مغرور قصه ...بی اختیار گریستم ...گریستم و به پهنای صورت بیصدا اشک ریختم 

حالا هم بغض کردم و اشکام مانع دید شده ..

خانم .......... دبیر خوب فیزیک 

یاد و خاطره تو تا ابد برای من جاودانه میمونه 

و افتخار میکنم دانش اموز معلمی مثل تو بودم ..خیلی خوشحال برات که به موفقیت رسیدی و ارزو میکنم همیشه به موفقیت های پیاپی برسی و احساس خوشبختی کنی  ... به وسعت خوبیهات دوستت دارم..🌸🌸🌸🙏🏻🙏🏻

پسندها (4)

نظرات (1)

𝓽𝓪𝓷𝔂𝓪𝓽𝓪𝓷𝔂𝓪
11 دی 02 12:47
من چرا گریم گرفت؟🥲
سایه
پاسخ
منم خیلی گریه کردم. 
همه بهم خندیدن ولی تصور اینکه اون دیگه قرار نیست حتی تو ایران باشه (چه برسه به شهرمون) قلبمو به درد میاره 
شاید عنوان پستم باید میبود لعنت به وابستگی .
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به دنیای سایه می باشد