وبلاگموبلاگم، تا این لحظه: 2 سال و 10 ماه و 28 روز سن داره
⚡⚡🪄🔮Patterhead🔮🪄⚡⚡⚡⚡🪄🔮Patterhead🔮🪄⚡⚡، تا این لحظه: 2 سال و 9 ماه و 13 روز سن داره

دنیای سایه

الَّذِينَ آمَنُوا وَتَطْمَئِنُّ قُلُوبُهُمْ بِذِكْرِ اللَّهِ ۗ أَلَا بِذِكْرِ اللَّهِ تَطْمَئِنُّ الْقُلُوبُ☘🌱

شعر جدیدم

1402/9/10 10:40
نویسنده : سایه
46 بازدید
اشتراک گذاری

ساعت ۷ به وقت تهران 

چه کسی بود صدا زد ، سایه 

+سایه ، سایه ، برخیز !

_چه خبر باز شده

تو دگر کی هستی

نام من ، سایه ، نیست !.

+مگر امروز نگشته فردا 

و اگر تو پی یک فرصت دیگر بودی 

چه زمان است دریغ!

و چرا باز ، رخصت ندهیم 

به زمانی تازه !

+سایه ، سایه ! برخیز!

_گفتمت سایه نیست ، نام این کاهل کار 

+پس چرا بحث و جدل 

وقت کار است بیا 

تا که دیگر ننهی نام خودت را کاهل 

_از چه باید برخواست 

و از چه از خواب بِزَد

من دلم میخواهد 

از میان دنیا 

به میان رویا 

و کمی هم از او 

به فراتر بروم

+ساعت ۷ به وقت تهران 

و سلامت بادا ، ای تورا هم شهری !

_ چقدر بیهوده ، تو چنین میگویی 

منم از شهر دگر 

نه ازین دشت غم الوده پر از لحظات 

لحظات مرده و غباری خفته 

بر تن کوه سپید 

+سایه ، سایه ! برخیز !

_چه خبر باز شده 

[نبود بیش خیالی این صوت ]

وای ! ای داد به من 

باز هم دیر شده 

از زمان رفتن 

و از رسیدن به کجا  ؟

و منم حالا در 

اینهمه تنهایی 

که کسی باید بود 

که ؟ صدا زد سایه ؟ (که صدا زد سایه)

چه کسی بود چرا 

داد زد او سایه 

نام من سایه نیست 

و خیالی بی شک 

بر دلم چیره شده ..

و من از خواب حقیقت و خودم بیدارم 

پس چه کس اوردم 

نام من را انجا 

و صدازد سایه 

و چرا برگشتم 

و متوجه به خودم باز شدم 

نام من سایه نیست !

چه کسی بود ؟چطور ؟

چه کسی برد مرا 

به خیالی شیرین 

و صدا زد : سایه !

وقت بیداری توست 

زود از جا برخیز

وقت تازه شدن من و تو است !

پسندها (1)

نظرات (2)

ܩُـهـنـا♡ܩُـهـنـا♡
10 آذر 02 19:29
وای خداچقدر قشنگ&zwnj بود دلم می خواد گریه کنم🥲
ولی مهنا تو شاه بیتش نمیشینه😆
ولی اون شاه بیتش و ساعت ۷ به وقت تهرانش خیلی قشنگ بود
سایه
پاسخ
مال خودمه 🥰
ܩُـهـنـا♡ܩُـهـنـا♡
11 آذر 02 22:31
بله بله از زیباییش معلومه که کار خودته 🌼
سایه
پاسخ
☺️
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به دنیای سایه می باشد