وبلاگموبلاگم، تا این لحظه: 2 سال و 10 ماه و 18 روز سن داره
⚡⚡🪄🔮Patterhead🔮🪄⚡⚡⚡⚡🪄🔮Patterhead🔮🪄⚡⚡، تا این لحظه: 2 سال و 9 ماه و 3 روز سن داره

دنیای سایه

الَّذِينَ آمَنُوا وَتَطْمَئِنُّ قُلُوبُهُمْ بِذِكْرِ اللَّهِ ۗ أَلَا بِذِكْرِ اللَّهِ تَطْمَئِنُّ الْقُلُوبُ☘🌱

چه کسی بود

1402/9/9 13:13
نویسنده : سایه
23 بازدید
اشتراک گذاری

چه کسی بود صدا زد من را 

و خیال از گذشته پر زد 

مگر ان قصه ام خیال نبود 

پس چه کس صادقانه برهم زد 

من همانم تو همانی و همه اینگونه 

به خیالی چه ساده اما تلخ 

به کار و بار خود چه مشغولند 

من نه انم که همی پندارند 

اشنایان غریبگان دوستان 

یا همانی که دشمنان سنجند

یا همانی که دوستان گویند

من نه ان افتاب تیرگی ام 

که زد اتش به سینه ی مهتاب  

و نه ان صبح روز دلگیری 

که بود ابر سینه ی افتاب

من همان ساده رهرو شب زی 

و همان صادقانه ابرو ام

من همان ماهی کوچک ، اسیر 

یک سر از این جهان ابی ام 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به دنیای سایه می باشد