وبلاگموبلاگم، تا این لحظه: 2 سال و 10 ماه و 19 روز سن داره
⚡⚡🪄🔮Patterhead🔮🪄⚡⚡⚡⚡🪄🔮Patterhead🔮🪄⚡⚡، تا این لحظه: 2 سال و 9 ماه و 4 روز سن داره

دنیای سایه

الَّذِينَ آمَنُوا وَتَطْمَئِنُّ قُلُوبُهُمْ بِذِكْرِ اللَّهِ ۗ أَلَا بِذِكْرِ اللَّهِ تَطْمَئِنُّ الْقُلُوبُ☘🌱

حسین منزوی

1402/9/8 19:32
نویسنده : سایه
33 بازدید
اشتراک گذاری

خیالِ خامِ پلنگِ من به سوی ماه پریدن بود

و ماه را ز بلندایش به روی خاک کشیدن بود

پلنگِ من، دل مغرورم، پرید و پنجه به خالی زد

که عشق، ماه بلند من، ورای دست رسیدن بود

من و تو آن دو خطیم آری موازیانِ به ناچاری

که هر دو باورمان ز آغاز به یکدگر نرسیدن بود

گل شکفته! خداحافظ! اگرچه لحظه ی دیدارت

شروع وسوسه ای در من به نام دیدن و چیدن بود

شراب خواستم و عمرم شرنگ ریخت به کام من

فریبکارِ دغل پیشه بهانه اش نشنیدن بود

اگر چه هیچ گل مُرده دوباره زنده نشد اما

بهار در گلِ شیپوری مدام گرمِ دمیدن بود

چه سرنوشتِ غم انگیزی که کرمِ کوچکِ ابریشم

تمام عمر قفس می بافت؛ ولی به فکر پریدن بود

#حسین_منزوی

پسندها (1)

نظرات (1)

♫ღP͟͟͟͞͞͞a͟͟͟͞͞͞n͟͟͟͞͞͞i͟͟͟͞͞͞s͟͟͟͞͞͞a͟͟͟͞͞͞ღ♫♫ღP͟͟͟͞͞͞a͟͟͟͞͞͞n͟͟͟͞͞͞i͟͟͟͞͞͞s͟͟͟͞͞͞a͟͟͟͞͞͞ღ♫
8 آذر 02 21:38
وایی اتفاقا همین دیروز این پشت رو دیدم
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به دنیای سایه می باشد