وبلاگموبلاگم، تا این لحظه: 2 سال و 11 ماه و 5 روز سن داره
⚡⚡🪄🔮Patterhead🔮🪄⚡⚡⚡⚡🪄🔮Patterhead🔮🪄⚡⚡، تا این لحظه: 2 سال و 9 ماه و 21 روز سن داره

دنیای سایه

الَّذِينَ آمَنُوا وَتَطْمَئِنُّ قُلُوبُهُمْ بِذِكْرِ اللَّهِ ۗ أَلَا بِذِكْرِ اللَّهِ تَطْمَئِنُّ الْقُلُوبُ☘🌱

من اگر در عاشقی

1402/6/18 14:36
نویسنده : سایه
107 بازدید
اشتراک گذاری

من اگر در عاشقی فریب دل نخورده بودم

سر خود چو مرغکان به زیر پر نبرده بودم

تو اگر ز در درآیی شب من سحر نمایی

به هر شبی که بی تو ام رخ سحر نبینم آن شب

ز دوریت چو مرغ شب فغان کنم غمی نباشد

اگر چه عمر من به دوری در آرزوی تو گذشته

خوشم که این گذشته من به یاد روی تو گذشته

به هر شبی که بی تو ام رخ سحر نبینم آن شب

ز دوریت چو مرغ شب فغان کنم غمی نباشد

اگر چه عمر من به دوری در آرزوی تو گذشته

خوشم که این گذشته من به یاد روی تو گذشته

پسندها (2)

نظرات (3)

آویناآوینا
19 شهریور 02 6:33
چقدر شعر قشنگی از خودتان بود؟
سایه
پاسخ
نه اقای بنان خونده شاعرشم نمیدونم کیه 
♫ღP͟͟͟͞͞͞a͟͟͟͞͞͞n͟͟͟͞͞͞i͟͟͟͞͞͞s͟͟͟͞͞͞a͟͟͟͞͞͞ღ♫♫ღP͟͟͟͞͞͞a͟͟͟͞͞͞n͟͟͟͞͞͞i͟͟͟͞͞͞s͟͟͟͞͞͞a͟͟͟͞͞͞ღ♫
19 شهریور 02 17:14
بازگشت سایه🤗با یک شعر زیبای دیگه
سایه
پاسخ
آقای بنان اهنگشو خونده شعرشم نمیدونم مال کیه
♫ღP͟͟͟͞͞͞a͟͟͟͞͞͞n͟͟͟͞͞͞i͟͟͟͞͞͞s͟͟͟͞͞͞a͟͟͟͞͞͞ღ♫♫ღP͟͟͟͞͞͞a͟͟͟͞͞͞n͟͟͟͞͞͞i͟͟͟͞͞͞s͟͟͟͞͞͞a͟͟͟͞͞͞ღ♫
19 شهریور 02 21:40
زیباست به هرحال
سایه
پاسخ
موافقم..
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به دنیای سایه می باشد