وبلاگموبلاگم، تا این لحظه: 2 سال و 10 ماه و 30 روز سن داره
⚡⚡🪄🔮Patterhead🔮🪄⚡⚡⚡⚡🪄🔮Patterhead🔮🪄⚡⚡، تا این لحظه: 2 سال و 9 ماه و 15 روز سن داره

دنیای سایه

الَّذِينَ آمَنُوا وَتَطْمَئِنُّ قُلُوبُهُمْ بِذِكْرِ اللَّهِ ۗ أَلَا بِذِكْرِ اللَّهِ تَطْمَئِنُّ الْقُلُوبُ☘🌱

شعر و متن جدید سایه

1402/5/23 21:48
نویسنده : سایه
114 بازدید
اشتراک گذاری

نه برف بود و نه باران 

تو بودی و هجران 

و دردی بی پایان 

از فرط این هجران 

چون سوگ بی پایان 

نشسته ام بی امان 

به راهی بی پایان 

بی تو می نگرم 

و تو انقدر از صبوری من 

درس بی وفایی گرفته ای که 

که هجرانت را 

سالهاست 

پایانی نیست 

به چه فخر می فروشی 

و به چه می نازیدم 

ما هردو از تبار دردیم 

اما قبیله تو رو به بی وفایی گذاشته 

و قبیله من 

نان هرشبش را

با خون دلی از جنس جنون امیخته..

هجر می کنی 

و درد قافله ات را به جان میخرم 

تا بخندی و گمان کنم تقدیر کمی خوشی برایمان خواسته 

از چه می نالی 

و بر چه میتازی

و بر چه اینگونه بر خود نازیده ای

ما هردو دانش اموز کلاس درد بودیم 

و استاد روزگار به ما روی خوش نشان نداد 

تنها نمره قبولی مال کسی بود 

که سکوت کرد 

دلبسته نشد 

و تا انتها صبر ورزید 

درین کلاس تو رد شدی

و من چنان دلبسته تو بودم 

که برگه صبرم را پاره کردم 

و دچار چنون بیصبری تو شدم

نگاهم نمی کنی 

نمی دانی از رنج فراغ و درد وصال دوباره ات اتشین شده ام...

بیا و بازگرد 

چشمان یعقوبم پیرهن یوسف می طلبد 

بیا 

که عطر طره گیسویت همان پیرهن سپیدی ست که اگر به من بخورد ...

جوانی و فروغ میگیرم...

نیامدی 

نیامدی 

و قلبم رفت 

و نبض ضربان لحظه ها 

از وجودم پر کشید 

و من ماندم 

و 

جهانی بی فروغ

که به انتظار نیم سویه ای 

چشم به راه در قلبت 

پیر و فرتوت 

ایستاده است...

تا تو بیایی 

و راه را باز کنی 

و من می دانم 

راه از حیای تو 

چنان خلوت میشود 

که لحظه ای ما باهم خواهیم بود 

ولی انگاه 

تو می مانی 

و رویای ناتمامی از من 

که لبخند میزند..

در من تنها همین کور سو زنده است..

و همین..

پسندها (2)

نظرات (6)

♫ღP͟͟͟͞͞͞a͟͟͟͞͞͞n͟͟͟͞͞͞i͟͟͟͞͞͞s͟͟͟͞͞͞a͟͟͟͞͞͞ღ♫♫ღP͟͟͟͞͞͞a͟͟͟͞͞͞n͟͟͟͞͞͞i͟͟͟͞͞͞s͟͟͟͞͞͞a͟͟͟͞͞͞ღ♫
23 مرداد 02 23:14
فقط میتونم از زیبایی این سعر سکوت کنم🩷🩷🩷🩷🥹🥹🥹
سایه
پاسخ
🙏🏻🌸🌸این زیبایی وجود خواننده رو میرسونه...

23 مرداد 02 23:52
👏🏻👏🏻👏🏻👏🏻
سایه
پاسخ
ممنون
ܩُـهـنـا♡ܩُـهـنـا♡
24 مرداد 02 18:15
خیلی محشر بود 🤩
سایه
پاسخ
سلام علیک مهنا خانووم شما کجا از این طرفا .....یادش به خیر همین ۹۰ سال پیش بود داشتیم باهم چت می کردیم !
ܩُـهـنـا♡ܩُـهـنـا♡
1 شهریور 02 20:52
ببخشید 😔
انشالله بیشتر میام
سایه
پاسخ
اون سوال فیزیکم درست بود ؟؟؟ راستی شتاب رو بلدی ؟؟؟
ܩُـهـنـا♡ܩُـهـنـا♡
9 شهریور 02 17:45
کامنتم نیومد ؟ یادم نبود فرمول رو.
آره یه چیزایی تو مدرسه تابستونی یادمون دددن . می خوای عکس جزوه هام رو بفرستم
سایه
پاسخ
داشتم سر فیزیکش کم کم دق میکردم ....خداروشکر شهریور شد (برای اولین بار تو عمرم...(😂😂💔
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به دنیای سایه می باشد