وبلاگموبلاگم، تا این لحظه: 2 سال و 10 ماه و 28 روز سن داره
⚡⚡🪄🔮Patterhead🔮🪄⚡⚡⚡⚡🪄🔮Patterhead🔮🪄⚡⚡، تا این لحظه: 2 سال و 9 ماه و 13 روز سن داره

دنیای سایه

الَّذِينَ آمَنُوا وَتَطْمَئِنُّ قُلُوبُهُمْ بِذِكْرِ اللَّهِ ۗ أَلَا بِذِكْرِ اللَّهِ تَطْمَئِنُّ الْقُلُوبُ☘🌱

نفرت

1401/10/8 11:52
نویسنده : سایه
137 بازدید
اشتراک گذاری

این پست فقط جهت آشنایی با احوال منه

اینروزا اعصابم چنان ضعیف شده که حتی با کوچکترین صدایی آزرده خاطر میشم

از بس برای درس ها حرص خوردم دیوانه شدم

امتحان ادبیات دارم اونقدر حرص خوردم حالم بده از کتابم مسند مسند الیه نهاد و هرچی دیگه هست اونقدر بدم اومده که حالم بهم خورده 

برگه کتابمم افتادم رفت زیر پام پاره شد😐

حالا برای ترم دوم چه گلی به سرم بگیرم🙂🙂🙂

اینقدر بدم میاد چون هنوز فصل ۲ ام و ۲۱۵ صفحه دیگه مونده +شعر و معنی کلمات و تاریخ ادبیات 🙏🏻🙏🏻🙏🏻

قلبم درد میکنه 

خدایا خودت کمک کن...

پسندها (2)

نظرات (7)

◦•●◉✿اســماءالـهدی✿◉●•◦◦•●◉✿اســماءالـهدی✿◉●•◦
8 دی 01 12:42
کلاس هشتمی؟
سایه
پاسخ
شاید!
𝓽𝓪𝓷𝔂𝓪𝓽𝓪𝓷𝔂𝓪
8 دی 01 12:52
خدا صبر بده🥲
منم شنبه ازمون ترم اول دارم💔
(یه سوال اگ سایه صدات نکنم چی صدات کنم؟😅) 
سایه
پاسخ
اوهوم 
فعلا تا اطلاع ثانوی هرچی دلت خواست ، حتی بگی عارفم عیب نداره فقط سایه نباشه 🙏🏻🙏🏻
villain
15 دی 01 15:44
چطوری دختر؟؟
خسته نباشی🧡🖤
یه نصیحت از طرف یه villain خستهزیادی اعصاب خودتو بابت امتحان خورد نکن
نمیگم استرس نداشته باش چون میدونم که نمیشه اصلا استرس درحد متعادلش هم خوبه هم لذت بخش(شایدم من روانیم که از استرس خوشم میاد&_&)
منظورم اینه که اگه یه وقتیم امتحانت خراب شد زیاد خودتو ناراحتش نکن حقیقتا نمره ی امتحانای کلاس ۷و۸ و ۹ و..... تاثیری تو آینده ی کسی نداره البته شاید نهم به خاطر انتخاب رشته داشته باشه (منظورم این نیست که امتحانات مهم نیستن قطعا خیلی برات مهمن منظورم اینه که همشون قابل جبرانن) سعی کن از کل پروسه ی درس خوندن و امتحان دادن و رقابتش لذت ببری
و اینکه دنبال یاد گرفتن باش نه صرفا نمره گرفتن
به کلاس دوازدهم که برسی میفهمی امتحانای مدرسه اونقدرا هم بااهمیت نیستن
میدونم دوره ی سختی رو میگذرونی بازم خسته نباشی و پرقدرت برو جلو
سایه ی قوی🔥
 
سایه
پاسخ
سلام گلکسی عزیزم...
نمیدونم الان میای دوباره جوابمو بخونی  یا نه
امیدوارم از تاخیر دو ماهه ام چشم پوشی کنی چون ...یه برهه ای که من بهش میگم برهوت احساس خیلی خوبی نداشتم ...
ترس ..غم .. استرس..همه چیز درهم آلوده و درهم تنیده شده بود و کسی جز خودم قادر به گره گشایی نبود... برای گره گشایی نیاز بود زمانی رو بزارم و یه محیط هایی رو کمتر بیام و بیشتر با خودم خلوت کنم تا از لحاظ فکری بهتر بشم و بتونم کارهای معقولانه تری بکنم و ایده های بهتری ارائه بدم (که گرچه چندان موفق نشدم) اما توصیه هاتو همون موقع خوندم..ولی خواستم تموم کنم کارام رو تا بتونم بر اساس نتیجه ای که حاصل شد پاسخ بدم ...میدونی توی مدرسه ما یک مدریریت جدید اومده که فعلا تمایل داره به خواسته ها و اقدامات خودش تمرکز کنه و به اونا فکر کنه و بها بده تا بیاد و به توانایی های و قابلیت های دانش آموزان فکر کنه (یه چیزی تو همین مایه ها ..کلمات معقول موقع نوشتن همه از ذهنم میپرن) 
برای همین یکم استرس هست..
البته ! من خودم آدم استرسی هستم و یخورده اهمال کاری و تنبلیم قاطی اش کن !
و منشا استرسم تقریبا همینه..و با اطلاع از این وضع میشه گفت 
استرسم تقریبا درمان شده...
فعلا باید روی پشتکار و تمرکزم کار کنم و اینکه مدرسه ما کارکردش براساس نمره هستش و چون نمره از جون مهم تره یکم اغراق آمیزی میکنم ولی همینه..
به هر حال..
خیلی خوبه که آدمی مثل تورو دارم که راهنمایی ام بکنه  
میدونی..
من متوجه شدم چطور از زندگیم لذت ببرم...لبخند بزنم و حال خودمو خوب بکنم..لم بدم توی کتابخونه و از ترا من چشم در راهم لذت ببرم 
آمده ام که سرنهم بخونم و عشق رو با تمام وجودم لمس کنم و به سر ببرم..
فعلا حالم خوبه و امیدوارم سال جدید رو با افکار درست و منطقی و انرژی مثبت شروع کنم...
برای تو بیشتر از اینکه بخوام کلامی بگم شاید از ته ته قلبم آرزو دارم به اونچه که تو قلبته و بهش باور و ایمان  داری برسی و میدونم که میشه دخترک مرموز و پر انرژی وبلاگ!
لطفا هر وقت اینو خوندی ! به یاد من باش🙂 این بیشترین چیزیه که میخوام 
به یاد کسی که فارغ از القاب و اسم و کلمات ..سعی میکنه خود واقعیشو بیرون بکشه  و فراتر از لمس ..عاشقانه روحش رو در آغوش بگیره...❤️
دوست تو..
سایه 
villain
15 دی 01 19:21
راستی منو که نشناختی یا شناختی شیطون؟؟😉
سایه
پاسخ
گلکسی هستی؟
villain
15 دی 01 19:51
گلکسی؟اِممممم بذار فکر کنم....
آره یه زمانیم گلکسی بودم
گلکسی سوفیا مَدِلین
البته الان فقط villain ام😁
 
سایه
پاسخ
😅
villain
15 دی 01 19:52
البته من الان وب ندارم اینجا اون گلکسی که تو پست کریسمس کامنت داده بود من نیستم😁
سایه
پاسخ
متوجه شدم🙂😂😂
villain
15 دی 01 19:53
حالا چرا بقیه کامنتامو نذاشتی خانم؟؟😅
سایه
پاسخ
از عید خارجیا به عید خودمون رسیدم 😂😂
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به دنیای سایه می باشد