وبلاگموبلاگم، تا این لحظه: 2 سال و 11 ماه و 5 روز سن داره
⚡⚡🪄🔮Patterhead🔮🪄⚡⚡⚡⚡🪄🔮Patterhead🔮🪄⚡⚡، تا این لحظه: 2 سال و 9 ماه و 21 روز سن داره

دنیای سایه

الَّذِينَ آمَنُوا وَتَطْمَئِنُّ قُلُوبُهُمْ بِذِكْرِ اللَّهِ ۗ أَلَا بِذِكْرِ اللَّهِ تَطْمَئِنُّ الْقُلُوبُ☘🌱

عطر

1401/9/15 21:59
نویسنده : سایه
228 بازدید
اشتراک گذاری

عطر رنگ رنگی من 

صدای سکوت نغمه 

طلای ناب برنده...

بر گیسوی شاعر دلمرده 

چه شدی از همه رنگ رنگی 

تو شدی بر یک رنگی 

ای یار وفا دارم 

خبری دادی از رنگی

پ.ن

یونتان خان برات زن استوندم🙂😂😃(استوندم : به لهجه اصفهانی یعنی گرفتم😛😛)

پسندها (3)

نظرات (4)

setiseti
16 آذر 01 0:46
جووون بده من خودم برای یونتان میبرم باباشم تور میکنم 😅😂
سایه
پاسخ
باباش ؟ سانا ننه اشه😐😐
سانا بیا بچتو و تهیونگو جفتی بردن😛😛😛

16 آذر 01 17:39
یوناتانم را به دختر عمه کوچیکه سپرده ام...😐🥲


قربونشش برممممم بچممممم، دلمون تنگ شدهههه براشششش... پسررررر خوووبمممممم

خداحافظ ای داغ بر دل نشستههههههه

سلام ای طلوعععع سحرگاههههه رفتنننننننن....
سایه
پاسخ
😐💔💔💔👏
setiseti
17 آذر 01 0:43
ای بابا شانس ما ننه هم داره 🥲✋
سایه
پاسخ
اوهوم
who
17 آذر 01 9:52
اِسِدَم
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به دنیای سایه می باشد