وبلاگموبلاگم، تا این لحظه: 2 سال و 11 ماه و 6 روز سن داره
⚡⚡🪄🔮Patterhead🔮🪄⚡⚡⚡⚡🪄🔮Patterhead🔮🪄⚡⚡، تا این لحظه: 2 سال و 9 ماه و 22 روز سن داره

دنیای سایه

الَّذِينَ آمَنُوا وَتَطْمَئِنُّ قُلُوبُهُمْ بِذِكْرِ اللَّهِ ۗ أَلَا بِذِكْرِ اللَّهِ تَطْمَئِنُّ الْقُلُوبُ☘🌱

احساس میکنم ۲

1401/8/13 21:46
نویسنده : سایه
359 بازدید
اشتراک گذاری

احساس میکنم که احساس میکنی همانند منی اما چگونه ؟ در حالی که من انچنان پیچیده و درهمم که گاهی حتی خودم نمیفهمم این بخشی از کدام قسمت وجود من است که بعد از قرنها تلاش کرده تا خود را جلوه بدهد؟

پسندها (2)

نظرات (4)

♫ღP͟͟͟͞͞͞a͟͟͟͞͞͞n͟͟͟͞͞͞i͟͟͟͞͞͞s͟͟͟͞͞͞a͟͟͟͞͞͞ღ♫♫ღP͟͟͟͞͞͞a͟͟͟͞͞͞n͟͟͟͞͞͞i͟͟͟͞͞͞s͟͟͟͞͞͞a͟͟͟͞͞͞ღ♫
15 آبان 01 13:05
سلام خوبییی سایهههه من برگشتممم
از دست امتحانات مهر ماه هنوزم که ابان شده خلاص نشدم
نگران معدلم شدم بالاخره سال اولمه وای اتیش گرفتم نکنه زیر ۱۸بشه معدلممم
به جان خودم هر روز اسم پیجتو عوض میکنی هر روز
 
سایه
پاسخ
سلام عزیزم
باورت نشه با دیدن پیامت هرجی غم و غصه بود ازم پر کشید😍😍🌝
منم فردا عربی پس فردا فیزیک و پیام چهارشنبه زبان و ارائه شیمی ویلن😩😩😩واییییی
نگران نباش ۲۰ ۲۰
آره برای تغییر حال و هوا خوبه😂😅
♫ღP͟͟͟͞͞͞a͟͟͟͞͞͞n͟͟͟͞͞͞i͟͟͟͞͞͞s͟͟͟͞͞͞a͟͟͟͞͞͞ღ♫♫ღP͟͟͟͞͞͞a͟͟͟͞͞͞n͟͟͟͞͞͞i͟͟͟͞͞͞s͟͟͟͞͞͞a͟͟͟͞͞͞ღ♫
16 آبان 01 20:29
راستی سایه ارمی شدی
اخه هدر وبلاگت که اینو نشون میده
من برام مهمنیست به هر حال تو جذابیت خودتو همیشه داری
سایه
پاسخ
نه دیدم طرح عروسکیش از بقیه هدرا ی منو فانتزی تره همونو گذاشتم هدر
نظر لطفته😊😊❤️🪄
♫ღP͟͟͟͞͞͞a͟͟͟͞͞͞n͟͟͟͞͞͞i͟͟͟͞͞͞s͟͟͟͞͞͞a͟͟͟͞͞͞ღ♫♫ღP͟͟͟͞͞͞a͟͟͟͞͞͞n͟͟͟͞͞͞i͟͟͟͞͞͞s͟͟͟͞͞͞a͟͟͟͞͞͞ღ♫
16 آبان 01 20:29
مرسی عزیزم منمم همینطور😍
سایه
پاسخ
❤️🌸🌸🌸
♫ღP͟͟͟͞͞͞a͟͟͟͞͞͞n͟͟͟͞͞͞i͟͟͟͞͞͞s͟͟͟͞͞͞a͟͟͟͞͞͞ღ♫♫ღP͟͟͟͞͞͞a͟͟͟͞͞͞n͟͟͟͞͞͞i͟͟͟͞͞͞s͟͟͟͞͞͞a͟͟͟͞͞͞ღ♫
12 دی 01 18:14
سلامم مرسیی عزیزممممم امیدوارمممم
سایه
پاسخ
❤️❤️❤️❤️❤️❤️👍🏻😍😍😍
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به دنیای سایه می باشد