وبلاگموبلاگم، تا این لحظه: 2 سال و 11 ماه و 10 روز سن داره
⚡⚡🪄🔮Patterhead🔮🪄⚡⚡⚡⚡🪄🔮Patterhead🔮🪄⚡⚡، تا این لحظه: 2 سال و 9 ماه و 26 روز سن داره

دنیای سایه

الَّذِينَ آمَنُوا وَتَطْمَئِنُّ قُلُوبُهُمْ بِذِكْرِ اللَّهِ ۗ أَلَا بِذِكْرِ اللَّهِ تَطْمَئِنُّ الْقُلُوبُ☘🌱

تو عزیزی

1401/8/6 18:21
نویسنده : سایه
280 بازدید
اشتراک گذاری

آنقدر خوب و عزیزی که به هنگام وداع

حیفم آید که تو را دست خدا هم بسپارم

توعزیزی توعزیزی توعزیزترین عزیزی واسه من

توی زندگی عزیزم همه چیزی واسه من

توعزیزی توعزیزی توعزیزترین عزیزی واسه من

توی زندگی عزیزم همه چیزی واسه من

آنقدر مومن و پاکی که به هنگام نماز

می برم سوی تو ای کعبه دل دست نیاز

آنقدر مومن و پاکی که به هنگام نماز

می برم سوی تو ای کعبه دل دست نیاز

تو نیازی تو نیازی تو به شیرینی رازی واسه من

تو که مقصد قنوتی تو نمازی واسه من

توعزیزی توعزیزی توعزیزترین عزیزی واسه من

توی زندگی عزیزم همه چیزی واسه من

قصه حسن تو در هیچ کتابی نبود

مستی چشم تو در هیچ شرابی نبود

در ره عشق تو از دادن جان باکم نیست

به از این در ره عشق تو صوابی نبود

تو صفایی تو وفایی با صفاتر از صفایی واسه من

تو عبادتی تو نوری تو خدایی واسه من

توعزیزی توعزیزی توعزیزترین عزیزی واسه من

توی زندگی عزیزم همه چیزی واسه من

آنقدر مومن و پاکی که به هنگام نماز

می برم سوی تو ای کعبه دل دست نیاز

آنقدر مومن و پاکی که به هنگام نماز

می برم سوی تو ای کعبه دل دست نیاز

تو نیازی تو نیازی تو به شیرینی رازی واسه من

تو که مقصد قنوتی تو نمازی واسه من

توعزیزی توعزیزی توعزیزترین عزیزی واسه من

توی زندگی عزیزم همه چیزی واسه من

توعزیزی توعزیزی توعزیزترین عزیزی واسه من

توی زندگی عزیزم همه چیزی واسه من

توعزیزی توعزیزی توعزیزترین عزیزی واسه من

توی زندگی عزیزم همه چیزی واسه من

توعزیزی توعزیزی توعزیزترین عزیزی واسه من

پسندها (1)

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به دنیای سایه می باشد