وبلاگموبلاگم، تا این لحظه: 2 سال و 11 ماه و 10 روز سن داره
⚡⚡🪄🔮Patterhead🔮🪄⚡⚡⚡⚡🪄🔮Patterhead🔮🪄⚡⚡، تا این لحظه: 2 سال و 9 ماه و 26 روز سن داره

دنیای سایه

الَّذِينَ آمَنُوا وَتَطْمَئِنُّ قُلُوبُهُمْ بِذِكْرِ اللَّهِ ۗ أَلَا بِذِكْرِ اللَّهِ تَطْمَئِنُّ الْقُلُوبُ☘🌱

من و تصمیم هام

1401/7/11 13:23
نویسنده : سایه
119 بازدید
اشتراک گذاری

اینروزا هروقت روزم تموم میشه علاوه بر چه حسی داری از خودم میپرسم ، امروزت چطور گذشت ؟

خوب بود؟ خوش گذشت ؟ چرا بد گذشت ، نقاط مثبت و منفی اش چی بود؟

اینا همه جملات روانسناسی هستش که همشون سبب آرامش خاطر و افزایش عزت نفس و... میشن.

سعی کنید از خودتون هرروز اینا رو بپرسید 

به خودتون بفهمونید که برای خودتون ارزش قائل هستید و خودتون رو بیشتر و از همه دوست دارید و خوشحالی خودتون توی اولویت هاتونه.

پسندها (3)

نظرات (4)

𝓽𝓪𝓷𝔂𝓪𝓽𝓪𝓷𝔂𝓪
11 مهر 01 13:54
وااییی سایه معلمم میگه تو ساکت ترین و درس خون ترین کلاسی😂
سایه
پاسخ
عالی ! ادامه بده به کارای خوبت😊😊😊😍😍😘😘
𝓽𝓪𝓷𝔂𝓪𝓽𝓪𝓷𝔂𝓪
12 مهر 01 20:23
سایه من یادم رفته بود توی پستم بگم موهای من بلند بود شنبه مصری زدم چون تاحالا موهام کوتاه نبود میخواستم ببینم چه شکلی میشم دیدم بیشتر از موهای بلند بهم میاد❤😍🙃😂
سایه
پاسخ
عالی🙂
نازلی
15 مهر 01 13:19
سلام سایه خوبی؟چه خبراااا؟! اومدم بهت سر بزنم،درس و زندگی چطوره؟خوب پیش میرع؟ امیدوارم حالت خوب باشه،منم میگذرونم، هرروز مدرسه تا ساعت4 بعد از ظهر و... وضعیت درسیم بهتر شده،تایپم تغییر کرده...همتایپ مین یونگی شدم خخخخ istp، خیلی سعی میکنم درس بخونم، دوست حضوری ندارم! دوباره تنها شدم و فقط دوستای مجازیم موندن ولی این تنهایی بهتره، تعداد بالایی دوست مجازی پیدا کردم به طوری که دارم با هم قاطیشون میکنم... توی هر اپ سوشال مدیایی یه دوستی پیدا کردمف انگار معرف اون اپ هستن، تو هم درساتو خوب بخون مادر، راستی اخرش نفهمیدم تو کلاس چندمی؟!
سایه
پاسخ
سلام ممنون
من کلاس هشتمم
منم تو مدرسه بیشتر اوقات تنهام چون خیلی دوستای سمی دور و برمن😶
این روزا خیلی ماجرا دارم
اول بخاطر عینکم قیافه ام خنده دار شده
در جواب سوالتم راجع درسام ، فعلا  تو درسام دارم غرق میشم و نمیتونم باهاشون سر کنم😂 و فقط دارم آزار میبینم
ما تا ۱:۳۰ کلاس دارم هر زنگ ۱:۳۰ هست و خوب آخرای کلاس انرژی&zwnjهای ما صفره صفره
آره تنهایی عالیه منم به این نتیجه رسیدم
من تایپم ثابته دیگه تست نمیدم 
​​​​​​​چشم مادر نازلی🙂
اسرد
15 مهر 01 23:42
سایه، توپک پنیری درس کردم پنیرش حالمو بد کرد:.) رحی هم فعلا فرانسه لاوره به قول خودش و نتونستم آرمیش کنم فقط موچی لاوره:.
سایه
پاسخ
من فعلا آشپزی نمیکنم فقط یبار کمه جکش درست کردم
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به دنیای سایه می باشد