وبلاگموبلاگم، تا این لحظه: 2 سال و 10 ماه و 17 روز سن داره
⚡⚡🪄🔮Patterhead🔮🪄⚡⚡⚡⚡🪄🔮Patterhead🔮🪄⚡⚡، تا این لحظه: 2 سال و 9 ماه و 2 روز سن داره

دنیای سایه

الَّذِينَ آمَنُوا وَتَطْمَئِنُّ قُلُوبُهُمْ بِذِكْرِ اللَّهِ ۗ أَلَا بِذِكْرِ اللَّهِ تَطْمَئِنُّ الْقُلُوبُ☘🌱

پاییز عزیزم سلام

1400/7/2 18:24
نویسنده : سایه
140 بازدید
اشتراک گذاری

اومدی عزیزم؟

میدونم تنت بوی امتحان و..... میده ولی بدون من با همین حس قشنگنت عاشقت شدم🥰

بدون همیشه دوستت دارم 

فردا مدرسه ها آغاز خواهد شد

(من همچنان همون کلاس هستم😁😀🙃)

و امیدوارم سال قشنگی باشه

دوستتون دارم🥰

پسندها (4)

نظرات (1)

ورود به نی نی وبلاگ

ارسال نظر در این پست تنها برای نی نی وبلاگیها مجاز می باشد، بدین منظور لطفا ابتدا وارد منوی کاربری خود در نی نی وبلاگ شوید.
زهرا‌بانوزهرا‌بانو
2 مهر 00 20:49
انشالله تو درساتون موفق بشید
سایه
پاسخ
ممنونم همچنین شما هم
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به دنیای سایه می باشد