وبلاگموبلاگم، تا این لحظه: 2 سال و 10 ماه و 20 روز سن داره
⚡⚡🪄🔮Patterhead🔮🪄⚡⚡⚡⚡🪄🔮Patterhead🔮🪄⚡⚡، تا این لحظه: 2 سال و 9 ماه و 5 روز سن داره

دنیای سایه

الَّذِينَ آمَنُوا وَتَطْمَئِنُّ قُلُوبُهُمْ بِذِكْرِ اللَّهِ ۗ أَلَا بِذِكْرِ اللَّهِ تَطْمَئِنُّ الْقُلُوبُ☘🌱

نامه ای به خودم

1402/10/24 17:14
نویسنده : سایه
89 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دختر زیبای قشنگ 

مهربون با سلیقه 

توانمند 

ممنونم که به خاطر خوشحالی دائمی و طولانی مدت فردا 

از خوشی ها کوتاه و زودگذر امروزت میگذری

خدا خودش تلاشاتو میبینه و تو امتحان کمک کردنش نمره میده 🌹🌷🥰☺️☺️🌸

پسندها (2)

نظرات (5)

ܩُـهـنـا♡ܩُـهـنـا♡
24 دی 02 22:52
چقدر قشنگ 🥺
وای سایه پیام رو شدم ۱۷ 😑
دارم دق می کنم
خیلی الکی نمره کم کرده گند زد به کارنامه ام .
فکر کن پیام رو اینجوری شدم موندم بقیه رو چند میشم 🤓
سایه
پاسخ
مهنااااا به این سایه ای که صبح روز امتحان عربی برای اینکه سوال الف ۱ ریاضی دور روز پیشو رو خراب کرده داره زار میزنه حرف نمره نزنننن من همینجوری سر نیم نمره داغونم تو ادامه نده 🥲🥲🥲🥲🥲
ܩُـهـنـا♡ܩُـهـنـا♡
28 دی 02 18:10
باشه ببخشید 😂
تسلیم🏳
سایه
پاسخ
به خدا 
روضه ی من بعد هر امتحان رو نشنیدی مگه .....
خدااااا ۲۵ صدمم کمه 😭😭😭😭
وای اگه سوال دو رو زده باشم نادرست چی 
و....
وسط درس خوندن. یهو مات میشم
مامانم : باز چیشده؟
من: به نظرت با سوال تشویقی دیگه بیستم ..نه ؟🤣🤣😂😂
مامانم:😶😶
ܩُـهـنـا♡ܩُـهـنـا♡
29 دی 02 10:21
بی خیال
من همه ی درس ها شدم 19.25 😂
مامانم هر دفعه که می خوام نمره جدیدم رو بگم میگه بزار حدس بزنم : ۱۹.۲۵ ؟؟؟
 
سایه
پاسخ
من تازه یکشنبه امتحانام تموم میشه از فردا باید برم مدرسه اولین نمره ام هم ریاضیه 
جقدر زود امتحانات تموم شد ؟؟
ܩُـهـنـا♡ܩُـهـنـا♡
29 دی 02 20:19
نمی دونم شاید برای ما زودتر شروع کردن .
راستی نمونه سوالات پایش رو دیدی ؟
چقدر علوم و زبان  پارسال راحت بوده !!!
سایه
پاسخ
من جزوه پایشو خریدم از ۹۴ تا امسال 
ولی امسال که عوض شده روند ریاضی و علوم و ادبیاتش کلا !!!
ریحانه
1 بهمن 02 17:00
سلااام
خب طبق معمول ریحانه م و بعد یه سال میام اینجا و میبینم سوت و کور تر از همیشه ست😢از سانا و اسرااینا چه خبر؟ هنوز هستن؟
سایه
پاسخ
فی الواقع ...  منم هیچ خبری ندارم ..
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به دنیای سایه می باشد