وبلاگموبلاگم، تا این لحظه: 2 سال و 11 ماه و 3 روز سن داره
⚡⚡🪄🔮Patterhead🔮🪄⚡⚡⚡⚡🪄🔮Patterhead🔮🪄⚡⚡، تا این لحظه: 2 سال و 9 ماه و 19 روز سن داره

دنیای سایه

الَّذِينَ آمَنُوا وَتَطْمَئِنُّ قُلُوبُهُمْ بِذِكْرِ اللَّهِ ۗ أَلَا بِذِكْرِ اللَّهِ تَطْمَئِنُّ الْقُلُوبُ☘🌱

سایه اینجاست

1402/8/24 22:10
نویسنده : سایه
113 بازدید
اشتراک گذاری

امتحان فیزیکمو دادم 

امتحان ادبیات و شیمی مونده 

و ....

شعرم 

در باورم نگنجد

اینگونه زندگانی 

تنهایی از جفایت 

حسرت به زندگانی 

از جنت سکوتم 

سیبی بزرگ چیدم 

من تا  ازل و یک روز 

بس(زجر) درد ها چشیدم 

این سیب سرخ گلگون 

یارب ستان زدستم 

کاین نفس پر هیا هو 

بس کار داده دستم 

پسندها (5)

نظرات (5)

ܩُـهـنـا♡ܩُـهـنـا♡
25 آبان 02 9:49
وای سایه خیلی شعر هات قشنگن 🥺
باهاشون تا حالا توی مسابقات هنری سمپاد یا هنری فردا شرکت کردی ؟
به نظرم شرکت کن حتما مقام میاری
سایه
پاسخ
هنری فردا ؟ فعلا حافظ خوانی شرکت کردم ببینم چی میشه خداکنه انشالله قبول بشم
ܩُـهـنـا♡ܩُـهـنـا♡
25 آبان 02 9:50
من وبلاگ نویسی پارسال شرکت کردم ، رتبه یک استانی شدم
سایه
پاسخ
با همین وبت ؟
ܩُـهـنـا♡ܩُـهـنـا♡
25 آبان 02 9:51
راستی این امتحانی که قراره بگیرن برای شما هم هست ؟
از هفت درس اصلی وزارتی دوشنبه
سایه
پاسخ
نه ما ادبیات و شیمی مونده دیگه تموم ! از هفته۳ مهر برنامه دادن تا هم هفته دیگه فقططططط امتحان 
امتحان فیزیک دادم نمره ام کم شده چرا ، چون فرمول ندادم ☺️💔💔
ܩُـهـنـا♡ܩُـهـنـا♡
25 آبان 02 18:32
آها چه جالب.
آره با همین وبم .
 
سایه
پاسخ
موفق باشی
♫ღP͟͟͟͞͞͞a͟͟͟͞͞͞n͟͟͟͞͞͞i͟͟͟͞͞͞s͟͟͟͞͞͞a͟͟͟͞͞͞ღ♫♫ღP͟͟͟͞͞͞a͟͟͟͞͞͞n͟͟͟͞͞͞i͟͟͟͞͞͞s͟͟͟͞͞͞a͟͟͟͞͞͞ღ♫
28 آبان 02 19:06
بالاخرهههه سایههههه
موفقق و خستههه نباشیدددد میگمم
شعراتتت مثل همیشششه مثل غنچه منو باز میکنن
سایه
پاسخ
🙏🏻🌸
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به دنیای سایه می باشد