وبلاگموبلاگم، تا این لحظه: 2 سال و 11 ماه و 10 روز سن داره
⚡⚡🪄🔮Patterhead🔮🪄⚡⚡⚡⚡🪄🔮Patterhead🔮🪄⚡⚡، تا این لحظه: 2 سال و 9 ماه و 26 روز سن داره

دنیای سایه

الَّذِينَ آمَنُوا وَتَطْمَئِنُّ قُلُوبُهُمْ بِذِكْرِ اللَّهِ ۗ أَلَا بِذِكْرِ اللَّهِ تَطْمَئِنُّ الْقُلُوبُ☘🌱

شجاع شدم....

1402/5/10 23:51
نویسنده : سایه
134 بازدید
اشتراک گذاری

شجاع شدم دست از دنبال پروکسی و..برداشتم..

شجاع شدم تلگرامو پاکیدم..

شجاع شدم کل عکسای که از ایتا از پارسال تا الان ذخیره کرده بودم پاک کردم..

شجاع شدم یکم دیگه حتی  میخوام اینجا رو هم ول کنم..

به امید روزی که ببینم..

شجاع شدم گوشی رو کامل کنار گذاشتم ...

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

♫ღP͟͟͟͞͞͞a͟͟͟͞͞͞n͟͟͟͞͞͞i͟͟͟͞͞͞s͟͟͟͞͞͞a͟͟͟͞͞͞ღ♫♫ღP͟͟͟͞͞͞a͟͟͟͞͞͞n͟͟͟͞͞͞i͟͟͟͞͞͞s͟͟͟͞͞͞a͟͟͟͞͞͞ღ♫
11 مرداد 02 14:56
اوا خاک برسرم نیس خیلی زود به زود میای😐
مگر اینکه از رو جنازه من رد شی اینجا رو ول کنی😐😐😐😑😑😑😑😑😑😑😑🙄
سایه
پاسخ
الان میخوام از دنیای اینترنت و گوشی دور بشم
وضعبت روحیم به شدت بده و از طرف جسمی هم بیمار شدم اصلا میخوام تحت هیچ شرایطی با هیچکسی حتی حرف نزنم (حتی والدینم) 
♫ღP͟͟͟͞͞͞a͟͟͟͞͞͞n͟͟͟͞͞͞i͟͟͟͞͞͞s͟͟͟͞͞͞a͟͟͟͞͞͞ღ♫♫ღP͟͟͟͞͞͞a͟͟͟͞͞͞n͟͟͟͞͞͞i͟͟͟͞͞͞s͟͟͟͞͞͞a͟͟͟͞͞͞ღ♫
12 مرداد 02 22:47
سایه مگه زده به سرت دیوانه شدی بلانسبتت😑😑😑
من باید با والدینت صحبت بنمایم😐😐😐😐
بچه تو چت شده 
 
سایه
پاسخ
دیگه کلا رد دادم...
حالم از همه طرف بده از نظر روحیات نوجوانی هم بهم ریختم  کلا نابود... اگه تو نباشی مرگ روحم حتمیه..
♫ღP͟͟͟͞͞͞a͟͟͟͞͞͞n͟͟͟͞͞͞i͟͟͟͞͞͞s͟͟͟͞͞͞a͟͟͟͞͞͞ღ♫♫ღP͟͟͟͞͞͞a͟͟͟͞͞͞n͟͟͟͞͞͞i͟͟͟͞͞͞s͟͟͟͞͞͞a͟͟͟͞͞͞ღ♫
14 مرداد 02 21:10
سایه اینکارو با خودت نکن
اگه الان تو ۱۴سالگی اینطوری بشی میخوای بزرگ شدی چیکار کنی
میخوای از عرش بری به فرش؟؟؟
بخدا حلالت نمیکنم اگه نوجوونیتو خراب کنی
بگرد ببین چه کاری حالتو خوب میکنه
ترجیحا تنها هم انجامش نده
یذره بیشتر برون گرا باش
انقدر درون گرا بودن برای روحت خیلی بده
یچیزی بگم اگه الان با مادرت یا کسی که مسئولیت تورو بیشتر داره
مثلا میتونه بابات باشه یا مادرت
من بیشتر مامانم این کارارو برام میکنه
با هرکدوم راحتری برو پیشش و واقعا حستو بهش بگو اون میتونه کمکت کنه
اگه الان اینو نگی
قول میدم پشیمون میشی
یذره از فعالیتای درون گرایی خودت بیا بیرون
اگه زیادی تنها باشی خیلی سخت میشه واست
من دختر خالم امسال کنکور داره
تو خانواده واقعا همه انتظار دارن ازش دکتر بیاد بیرون
ولی هیچکس نمیفهمه که این بچه بازی نیست و اونا خیلی سخت میگیرن بهش
بنده از ساعت ۲شب تا ساعت ۱۱صب باهاش صحبت کردم دلداریش دادم
انقدرر ارامش گرفت اونی که اینهمه غرور داشت از کسی که ۴سال از خودش کوچیکتره
بهترین حسو گرفت 
حتی اگه شده کسیو داری از خودت کوچیکتر باشه
گاهی اونا بیشتر از خودت میفهمن🩷🩷🥹
از کوچیکترین چیز شروع کن
دفترتو بردار قشنگ تزئین کن
توش بنویس
اول از همه نیازی نیست نیای نی نی وبلاگ اینجا همه دوست دارن
ما بچه های مدرستون نیستیم واقعا دوست داریم
دوم اینکه بیشتر تو خانواده باش
سوم توی جمع از کم کم شروع کن صحبت کردن تا کم کم مجلس گردونی کنی
واقعا اینکارو نکن که با کسی حرفی نزنی
به مامانت از علایقت بگو
باور کن اونا اگر ببینن علایقت با شئونات خانوادگیتون تطابق داره
حتی خودشونم باهات همراهی میکنن
با پدر و مادرت فیلمای مورد علاقتو ببینین
من هری پاتر رو همش براشون میزارم
اونام استقبال کردن
یبار به مامانم گفتم اگه میخوای کمکت کنم تو پاک کردن البالو ها
باید باهم هری پاتر ببینیم
اونم دید و خیلی خوشش اومد
به دوثانیه نکشید شدیدا طرفدار فیلم شد
اینکارو نکن 🥹🥹
بخاطررر این دوستت که اینهمه به فکرته
نه محیط نینی وبلاگو از خودت دور کن
و نه محیط خانواده رو🩷🥹

 
سایه
پاسخ
من نت ندارم جوابتو بدم فعلا بعدا کامل صحبت میکنم و الان با همین یک مقدار ریز نت برای خوندن پیام تو اومد....
♫ღP͟͟͟͞͞͞a͟͟͟͞͞͞n͟͟͟͞͞͞i͟͟͟͞͞͞s͟͟͟͞͞͞a͟͟͟͞͞͞ღ♫♫ღP͟͟͟͞͞͞a͟͟͟͞͞͞n͟͟͟͞͞͞i͟͟͟͞͞͞s͟͟͟͞͞͞a͟͟͟͞͞͞ღ♫
15 مرداد 02 14:24
باشه عجله ای نیست
سایه
پاسخ
الان دیگه خوب خوب شدم ولی ممنونم واقعا از اینکه اون روزا منو درک کردی...🌸🌸🙏🏻🙏🏻❤️❤️❤️
♫ღP͟͟͟͞͞͞a͟͟͟͞͞͞n͟͟͟͞͞͞i͟͟͟͞͞͞s͟͟͟͞͞͞a͟͟͟͞͞͞ღ♫♫ღP͟͟͟͞͞͞a͟͟͟͞͞͞n͟͟͟͞͞͞i͟͟͟͞͞͞s͟͟͟͞͞͞a͟͟͟͞͞͞ღ♫
5 شهریور 02 19:56
من میتونم حال همه همسن سالامو درک کنم بالاخره یروزایی برای ماهم سیاهیه دیگه همیشه شادی نیست این غصه ممکنه گریبان گیر هرکدوم از ما بشه امروز فردا همین الان مهم اینه که بعد از طوفانی به اعصابمون مسلط باشیم
سایه
پاسخ
واقعا🌸🌸🌸🌸
♫ღP͟͟͟͞͞͞a͟͟͟͞͞͞n͟͟͟͞͞͞i͟͟͟͞͞͞s͟͟͟͞͞͞a͟͟͟͞͞͞ღ♫♫ღP͟͟͟͞͞͞a͟͟͟͞͞͞n͟͟͟͞͞͞i͟͟͟͞͞͞s͟͟͟͞͞͞a͟͟͟͞͞͞ღ♫
22 شهریور 02 23:00
😍
سایه
پاسخ
پانیسا on است😊😊
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به دنیای سایه می باشد