وبلاگموبلاگم، تا این لحظه: 2 سال و 11 ماه و 4 روز سن داره
⚡⚡🪄🔮Patterhead🔮🪄⚡⚡⚡⚡🪄🔮Patterhead🔮🪄⚡⚡، تا این لحظه: 2 سال و 9 ماه و 20 روز سن داره

دنیای سایه

الَّذِينَ آمَنُوا وَتَطْمَئِنُّ قُلُوبُهُمْ بِذِكْرِ اللَّهِ ۗ أَلَا بِذِكْرِ اللَّهِ تَطْمَئِنُّ الْقُلُوبُ☘🌱

لطف حق

1401/9/23 14:32
نویسنده : سایه
103 بازدید
اشتراک گذاری

(لطف حق)

دلت را خانه ی ما کن ، مصفّا کردنش با من

به ما دردِ دل افشا کن، مداوا کردنش با من

اگر گم کرده‌ای ای دل ، کلید استجابت را

بیا یک لحظه با ما باش، پیدا کردنش با من

بیفشان قطرهٔ اشکی، که من هستم خریدارش

بیاور قطره ای اخلاص ، دریا کردنش با من

اگر درها به رویت بسته شد، دل بد مکن بازآ

در ِ این خانه دق الباب کن ، وا کردنش با من

به من گو حاجت خود را، اجابت می‌کنم آنی

طلب کن آنچه میخواهی، مهیّا کردنش با من

بیا قبل از وقوع مرگ ، روشن کن حسابت را

بیاور نیک و بد را، جمع و منها کردنش با من

چو خوردی روزی امروز ما را، شکر نعمت کن

غم فردا مخور ، تأمین فردا کردنش با من

به قرآن آیه ی رحمت فراوان است ای انسان!

بخوان این آیه را تفسیر و معنا کردنش با من

اگر عمری گنه کردی، مشو نومید از رحمت

تو توبه نامه را بنویس ، امضا کردنش با من

ژولیده نیشابوری

پسندها (1)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

آویناآوینا
23 آذر 01 15:17
صد بار اگر توبه شکستی باز آی!
سایه
پاسخ
❤️❤️❤️
آمد یک روز ندایی به گنه کرده دلی 
صدبار اگر توبه شکستی باز آی
کافری و عهد شکستی باز آی 
گر خانه ی عشق را شکستی باز آی 
اگر کافر بد عهدی و مستی 
باز آی
صدبار به من توبه شکستی باز آی
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به دنیای سایه می باشد