وبلاگموبلاگم، تا این لحظه: 2 سال و 11 ماه و 10 روز سن داره
⚡⚡🪄🔮Patterhead🔮🪄⚡⚡⚡⚡🪄🔮Patterhead🔮🪄⚡⚡، تا این لحظه: 2 سال و 9 ماه و 26 روز سن داره

دنیای سایه

الَّذِينَ آمَنُوا وَتَطْمَئِنُّ قُلُوبُهُمْ بِذِكْرِ اللَّهِ ۗ أَلَا بِذِكْرِ اللَّهِ تَطْمَئِنُّ الْقُلُوبُ☘🌱

دو مطلب در یک پست : اسباب کشی و درخت های من

1401/6/13 22:30
نویسنده : سایه
166 بازدید
اشتراک گذاری

بهمن ۹۹ نهال پرتقال زینتی خریدم ، پرتقال هاش توی فروردین تموم شد و دیگه تا الان فقط شکوفه میداد ولی بالاخره از مرداد خودی نشون داد و میوه داد ولی میوه هاش میریختن الانم یکی دیگه اش ریخت همرن ۳ تا مونده ان

بالاخره کتابخونه ام درست شد

کتابام پخش و پلا است تا فردا..

پسندها (2)

نظرات (2)


13 شهریور 01 23:14
یا قمر بنی هاشم 😐🦥 من اون همه کتاب داشتم الان مریم میرزاخانی بودم🙌🏿😂🤌🏿
سایه
پاسخ
از وقتی یادم میاد که سواد داشتم یعنی از ۷ سالگی شروع یه رمان خوندن کردم

13 شهریور 01 23:15
جدا همشونو میخونی؟ خبر مرگم من هرچی کتاب دارم دست هانیاس باید برم دست بوسی داداشم دوتا از کتاباشو بهم بده بدون رمان نمونم😐🤌🏿
سایه
پاسخ
کلی دیگه اش رو میزه تنبلیم کرد بیارم
۱۰ تاش شعرع که گه گاهی میخونم بیشتر برای شعر گویی خودم
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به دنیای سایه می باشد