وبلاگموبلاگم، تا این لحظه: 2 سال و 11 ماه و 10 روز سن داره
⚡⚡🪄🔮Patterhead🔮🪄⚡⚡⚡⚡🪄🔮Patterhead🔮🪄⚡⚡، تا این لحظه: 2 سال و 9 ماه و 26 روز سن داره

دنیای سایه

الَّذِينَ آمَنُوا وَتَطْمَئِنُّ قُلُوبُهُمْ بِذِكْرِ اللَّهِ ۗ أَلَا بِذِكْرِ اللَّهِ تَطْمَئِنُّ الْقُلُوبُ☘🌱

این آدم رو مخ از حدش گذشت

1400/7/6 10:36
نویسنده : سایه
79 بازدید
اشتراک گذاری

کلاس داشتیم

بحث icdl شد

معلم اومد توضیح بده

گفت بچه ها کیا میتونن با نرم افزار های مختلف کار کنند منم گفتم

حالا اسکرین میزارم 

جواب من☝

حالا لاف زدناش

ولی خدا رو شکر همکلاسیای پایه من خوب حسابشو رسیدند🤣🤣

بماند  به یادگار ضایع شدن خانم...........

پسندها (2)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

ورود به نی نی وبلاگ

ارسال نظر در این پست تنها برای نی نی وبلاگیها مجاز می باشد، بدین منظور لطفا ابتدا وارد منوی کاربری خود در نی نی وبلاگ شوید.

6 مهر 00 17:10
منم توی دو سالگی کار با کامپیوتر رو بلد بودم🙂
سایه
پاسخ
اصلا من مامانم میگفت اومدم دیدم پسورد لپ تاپو زدی داری فیلم نگاه میکنی اگه شارژ نداشت شارژ میکردی حتی تو ورد اسمتو مینوشتی ولی چیزی نیست که پز بدم
ولی خوب حالش گرفته شد🤩
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به دنیای سایه می باشد