وبلاگموبلاگم، تا این لحظه: 2 سال و 10 ماه و 20 روز سن داره
⚡⚡🪄🔮Patterhead🔮🪄⚡⚡⚡⚡🪄🔮Patterhead🔮🪄⚡⚡، تا این لحظه: 2 سال و 9 ماه و 5 روز سن داره

دنیای سایه

الَّذِينَ آمَنُوا وَتَطْمَئِنُّ قُلُوبُهُمْ بِذِكْرِ اللَّهِ ۗ أَلَا بِذِكْرِ اللَّهِ تَطْمَئِنُّ الْقُلُوبُ☘🌱

خاله جونم اگه این پستو میخونی بدون به یادتم

1400/6/28 16:19
نویسنده : سایه
142 بازدید
اشتراک گذاری

خاله ی خوبم 

خیلی دوستت دارم

نمیدونم به چه زبونی یا چطوری بگم

شما همیشه با من مهربون بودید 

همیشه منو میبردید پارک ، برام کتاب میخوندید

من خیلی دوستت دارم

دلم برات تنگ شده

بدون من همیشه دوستت دارم و به یادتم 

زیبا سازی وبلاگ

خاله ی خوبم :

زود خوب شو🧡

.

پسندها (6)

نظرات (1)

ورود به نی نی وبلاگ

ارسال نظر در این پست تنها برای نی نی وبلاگیها مجاز می باشد، بدین منظور لطفا ابتدا وارد منوی کاربری خود در نی نی وبلاگ شوید.
🖤☠️𝑵𝒂𝒔𝒓𝒊𝒏🖤☠️𝑵𝒂𝒔𝒓𝒊𝒏
2 مهر 00 18:15
سلام ممنون ميشم به پست جديد منم سر بزنید و لايك و كامنت بديد^^❤️
سایه
پاسخ
چشم
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به دنیای سایه می باشد