وبلاگموبلاگم، تا این لحظه: 2 سال و 10 ماه و 11 روز سن داره
⚡⚡🪄🔮Patterhead🔮🪄⚡⚡⚡⚡🪄🔮Patterhead🔮🪄⚡⚡، تا این لحظه: 2 سال و 8 ماه و 27 روز سن داره

دنیای سایه

الَّذِينَ آمَنُوا وَتَطْمَئِنُّ قُلُوبُهُمْ بِذِكْرِ اللَّهِ ۗ أَلَا بِذِكْرِ اللَّهِ تَطْمَئِنُّ الْقُلُوبُ☘🌱

سانا کیست؟ کشف هویت واقعی او

1401/4/14 14:50
نویسنده : سایه
207 بازدید
اشتراک گذاری

چندی پیش حقیقتی غیر قابل انکار در شبکه های مجازی پخش شد 

.

جوآن رولینگ (انگلیسی: Joanne Rowling؛ زاده ۳۱ ژوئیه ۱۹۶۵) متخلص به جی. کی. رولینگ (J. K. Rowling)، مؤلف، تهیه‌کنندهٔ فیلم و فیلم‌نامه‌نویس بریتانیایی است. عمدهٔ شهرتش را برای نوشتن مجموعهٔ فانتزی هری پاتر کسب کرده که بیش از ۵۰۰ میلیون نسخه فروش داشته و به یکی از پرفروش‌ترین مجموعهٔ کتاب‌های تاریخ تبدیل شده‌اند. 

حقیقتی غیر قابل انکار را پخش کرد :

او همان ریتا اسکیتر است و دنیای جادویی هری پاتر وجود دارد 

پس از انتشتر این خبر او ناپدید شد اما در یادداشت هایش چیزهایی به چشم میخورد :

دختری به نام سانا در ایران که در نی نی وبلاگ هم یک ویلاگ دارد یکی از قوی ترین جادوگر های اخیر است که میتواند جهان را نجات بدهد ، قدرت او حتی از هری پاتر و دوستانش ، آلبوس دامبلدور ، کسی که نباید اسمش را برد و گریندل والد هم بیشتر است .

🤣😂😂😂حال کردید پستو؟خوش برگشتم؟ (انشالله میگم چرا چند روزی خداحافظی کرده بودم🙂)

پسندها (5)

نظرات (26)

ورود به نی نی وبلاگ

ارسال نظر در این پست تنها برای نی نی وبلاگیها مجاز می باشد، بدین منظور لطفا ابتدا وارد منوی کاربری خود در نی نی وبلاگ شوید.

14 تیر 01 14:51
🙄🙄خب؟؟ 
سایه
پاسخ
😛😛😛😛
زهرا‌بانوزهرا‌بانو
14 تیر 01 14:58
واقعاااا؟؟؟!!!
سایه
پاسخ
بله سانا جادوگره دیگه 😄 واگرنه مگه میشه اون بیاد و حال ما بد بشه؟ پس افسونی چیزی داره دیگه😂😂

14 تیر 01 15:18
یه فاتحه جمعی بفرستین برام مع صلوات😐😂💔
سایه
پاسخ
خدانکنه😂😂💔

14 تیر 01 15:21
آقا رعایت این قلب منم بکن دیگه
ولی خدایی عجب نوشتی😂🥲 به قول هانیا که میگه«پشمام موند خودم ریختم»
لابد من جادوگرم بغل دستیامم تو و هرماینی😂🥲💔
سایه
پاسخ
هرماینی اونشب اومد به خوابم 
بعد من نوه ی دامبلدور بودم 
بهش گفتم گفت حاجی برگام😐

14 تیر 01 15:22
ولی خدایی مثل قبل نموندم
تست دادم intp شدمممم«درونگرااااا»
خلاصه که سانای قبلی به چوخ رفت...:😂🥲💔
سایه
پاسخ
Mbti درست نیست من همش متغیرم
نخیر سانا خیلیم خوبه فقط سایه رو نداشته اینجوری شده😂😂
 
سایهسایه
14 تیر 01 15:24
آقا یه کلیپ راجع به هری دیدم فقط زار زدم😭😭😂

14 تیر 01 15:24
حق_گفته_را_تدبیر_نیست
سایه
پاسخ
من همیشه حق میگم😂

14 تیر 01 15:26
کهکشان تکون خورد از این اعتماد به نفست:
ولی خدایی بست فرند خودمیییییییی
سایه
پاسخ
😂
تو بست فرزتد به توان ۱۰۰۰ منی🙃🙃🙃❤🥲🥺🥺😂

14 تیر 01 15:31
به توان ۱۵۶۹۰۵۴۲۲۴۵۶۹۰۷۴۳۱۱۲۶۷۹😂🥲🙌🏿
سایه
پاسخ
می تو به توان ۱۸۷۵۸۷۵۸۷۵۹۷۵۷۹۵۷۵۹۸۶۹۷۶۹۷۵۷۶

14 تیر 01 15:35
بشدت دلم برای پارسال تنگ شدهههههه....
یادته؟
منو آوا هی از هم جدا ناپذیر بودیم😂🥲
و تو همونی بودی که کلا از هری پاتر جدا نمیشدی😐💔
نسرین هی خارج و وارد محدودیت میشد🥲😂💔
مبینا بعضی وقتا پست میذاشت چقدرررر طولانی😌💓
رها بیشتر وقتا وبلاگ بود🙂💔
آناهید کت نوار رو ول نمیکرد«یه جنگ جهانی هم داشتیم سر کت نوار»😂🥲
منم تهیونگ و ول نمیکردم😂💔

ولی یه نقطه مشترک داشتیم



همگی منتظر پست اناهل بودیم کل سال رو😐💔😭😭😭😂😂😂
سایه
پاسخ
آره
میدونی راجع به خودم 
تطاهر میکردم پاترهدم ، شادم میخندم ، بامزه ام ولی الان (پاترهد و آرمی تو مدرسمون زیاد بود میخواستم مثل اونا باشم)
اما الان به شدت ترسناک شدم 
خودمم از خودم میترسم 
تو و دوستای نی نی وبلاگ شاید تنها کسایی باشید که باهاشون اینجوری حرف میزنم 
هری پاتر بهونه بود ، آهنگ بهونه بود ، همه چی بهونه بود تظاهر کنم من سرخوشم اره همه چی اوکیه💔 ولی نیست..💔💔💔
مبینا دیگه پستاش رمزداره🥺💔
سانا پست میزاشت فقط با اوا دل و قلوه میداد 😭💔
اناهیدم که قشنگ پدرمونو در اورد چه جنگی شد
تو باز بهتر بودی😂
اناهل پست گذاشت قفل کرد 😐😑💔

14 تیر 01 15:40
آقا منم عوض شدم
کافیه کسی صحبت کنه تا با هفت روش سامورایی برم تو خلقش🥲😂😂💔
سایه
پاسخ
آری

14 تیر 01 15:41
درس خوندن از یه دختر کیوت جوری ترسناکمون کرده که جن و پری و نفرین شده و نشده ها هم جلومون زانو زدن😂🥲
سایه
پاسخ
من نمره ی فیزیکم تکون نخورد😐
نوبت اول ۱۷ الان ۱۷.۵😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐تا ابد😐😐😐😐

14 تیر 01 15:42
آوا نیز سرش شلوغه منو فراموش کرده🥲💔
سایه
پاسخ
آری

14 تیر 01 15:43
برحال همه یه نقطه مشترک داریم فعلا اونم اینه که به نوعی دپ شدیم😂🥲

پ.ن:من حالم خوبه؟ اگه دپ شدم چرا ایموجین 😂 میزارم:
سایه
پاسخ
وقتی با دوستای صمیمی حرف میزنی ناخوداگاه حالت خوب میشه🙃

14 تیر 01 15:46
دقیقا
سایه
پاسخ
🙌🏻بزن قدش
زهرا‌بانوزهرا‌بانو
14 تیر 01 15:46
وایی یه لحظه با خوندن متنت ترسیدم سایه جون نمیدونم چرا😀
سایه
پاسخ
😂😂😂میدونم ولی من منتظرم یکی بیاد بگه جی کی رولینگ ریتا اسکیتره و هری پاتر واقعیه تا برم هاگوارتز از شر این دنیای پر دود و آلاینده خلاص بشم ریه هام پر بشه از عطر هوای آزاد

14 تیر 01 15:47
میدونی از لحاظ روحی به یکی نیاز دارم که کتکش بزنم🥲😂😂💔
چرا وبلاگ انقدرررررررررر خلوت شده؟؟؟مگه تابستون نیست؟؟ شایدم من دیوونه شدم فکر میکنم تابستانه😂🥲💔
سایه
پاسخ
😐💔
بقیه رفتن ...

14 تیر 01 15:58
رفتن و ما موندیم تنهایی تنهاااااا🥲💔
سایه
پاسخ
سانا هم رفته بود هیچکس نبود زمستون

14 تیر 01 15:59
من مانده امممممم تنهایییی تنهااااااااااااا
من مانده اممممممم تنهااااااا میانننننن سیلللللل غم هاااااااااااا

تازه قسمت جدید جیران رو ندیدممممممممم😭😭😂😂🙂👊😐

دارممممم دق میکنمممممم🥲💔
سایه
پاسخ
منم🙂فقط حرص دادن دختر خالم حال میده
جیران از ۴ به بعد ندیدم بجز تیکه هاشو😂
نه خدانکنه🥺
 

14 تیر 01 16:02
آقا این هواپیما میخواد منو بکشههههه.... کننددفبصبذفیراقینمعططط
کمکککککککککک دارهههه موهای عزیزموووو میکشههههههههه جیغغغغغغغغغغغغغغغغ عرررررررر همشونو کندددددد👊🙂💔
فراررررررررررر😔🙌🏿🏃🏿&zwj♀️
سایه
پاسخ
کدوم هواپیما🙃
𝓽𝓪𝓷𝔂𝓪𝓽𝓪𝓷𝔂𝓪
14 تیر 01 16:53
سایه نجاتم بده افسردگی گرفتم😭😭😭
سایه
پاسخ
برا چییی😭😭😭

14 تیر 01 17:17
اره من با بودن سانا حس شادابی پیدا نمیکنم🤣🤚🏻
سایه
پاسخ
هرکس یه نظر داره
𝓽𝓪𝓷𝔂𝓪𝓽𝓪𝓷𝔂𝓪
14 تیر 01 19:39
دارم دیوونه میشم هیچکاری ندارم انجام بدم 
سایه
پاسخ
🤣منم
setiseti
14 تیر 01 20:21
خوش برگشتی بازم معذرت تو تلگراف گفتم چرا نبودم و سر نزدم 
سایه
پاسخ
عیب نداره شوخی کردم😂🥲💔❤❤

14 تیر 01 20:32
لقب هانیا هواپیماس😂🙌🏿💔
سایه
پاسخ
😂😂دلم براش سوخت

14 تیر 01 22:17
این بشر دل سوختن نداره ولش کن...تازه می&zwnjدونی لقب من چیه؟ صنوبر 😐💔😔🌳😂😂
سایه
پاسخ
خیلیم عالی🥲❤👌🏻
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به دنیای سایه می باشد