وبلاگموبلاگم، تا این لحظه: 2 سال و 10 ماه و 17 روز سن داره
⚡⚡🪄🔮Patterhead🔮🪄⚡⚡⚡⚡🪄🔮Patterhead🔮🪄⚡⚡، تا این لحظه: 2 سال و 9 ماه و 2 روز سن داره

دنیای سایه

الَّذِينَ آمَنُوا وَتَطْمَئِنُّ قُلُوبُهُمْ بِذِكْرِ اللَّهِ ۗ أَلَا بِذِكْرِ اللَّهِ تَطْمَئِنُّ الْقُلُوبُ☘🌱

فرغون سواری در مدرسه

1401/2/20 22:21
نویسنده : سایه
295 بازدید
اشتراک گذاری

بچه های مدرسه ما 

پریروز تو مدرسه دوچرخه ی بچه ی سرایدار رو برداشته بودن عین مهد کودکیا بازی میکردن

دختره(۵ سالشه) در اومد از خونشون به اینا پوکر نگاشون میکرد😐

بعد یکی از بچه های همون کلاس

اومد دوچرخه رو برد یه دور خودش سوار شد بعد بچه سرایدار رو سوار کرد تا خونشون بردش 

بعد اینا کم نیوردن فرغون پیدا کردن فرغون سواری 😐

امروز دوباره بعد آزمون هماهنگ من رفتم بهشون گفتم بیایید منو سواری بدید 🤣🤝🏻

اینام کله شق دوباره فرغون آوردن بعد تو مدرسه سواری میدادن (مشاورمون امروز جای مدیر و معاون بود به تنگ و توبه اومد)

اینا رو دید

از بلندگو گفت

فرغون سواری خوش میگذره ؟

بزارید سر جاش 🤣

اینام یکی دوباره نشست رو فرغون اونیکی بردش

😐🤝🏻

مشاور پوکر فیس نگاه کرد گفت 

اینا دیگه یعنی دیگه رد دادن😐🤝🏻🤝🏻

من یواش از بغلشون در اومدم گفتم منم سواری بدید🥲

سوار شون من همانا تا راه نیوفتاده جیغ میزدم🥲🤣🤣

اههههههههه با دهن باز 🤣🤣🤣

اونم میگفت مرررگگ،😐💔

بعدم افتادم💔😐

البته هنوز از بابت یه موضوعی عصبیم

پسندها (2)

نظرات (3)

ورود به نی نی وبلاگ

ارسال نظر در این پست تنها برای نی نی وبلاگیها مجاز می باشد، بدین منظور لطفا ابتدا وارد منوی کاربری خود در نی نی وبلاگ شوید.
زهرا‌بانوزهرا‌بانو
21 اردیبهشت 01 14:11
به به پس کلی بهتون خوش گذشته. قدر این روزا رو بدونین سایه جون چون بی تکرارن.
سایه
پاسخ
آره تاحدودی .. ممنون زهرا جون ولی از شدت فشار درسی که رو ما هست اصلا این خوشیا حس نمیشه

22 اردیبهشت 01 0:54
اینجا پارک نبود؟:|
مطمئنی مدرسه تون بود؟
سایه
پاسخ
نه بهار😂
آره تازه فرداشم بچه های کلاس ما سوار شدن😂😂

18 آبان 01 15:28
   
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به دنیای سایه می باشد