وبلاگموبلاگم، تا این لحظه: 2 سال و 10 ماه و 9 روز سن داره
⚡⚡🪄🔮Patterhead🔮🪄⚡⚡⚡⚡🪄🔮Patterhead🔮🪄⚡⚡، تا این لحظه: 2 سال و 8 ماه و 25 روز سن داره

دنیای سایه

الَّذِينَ آمَنُوا وَتَطْمَئِنُّ قُلُوبُهُمْ بِذِكْرِ اللَّهِ ۗ أَلَا بِذِكْرِ اللَّهِ تَطْمَئِنُّ الْقُلُوبُ☘🌱

سلام ...عید نیومده پیشامیش مبارک وقایع از پنجشنبه الان

1401/2/11 20:26
نویسنده : سایه
579 بازدید
اشتراک گذاری

سلام 

عید هنوز اعلام نشده و من از خستگی دارم میمیرم😫😫😫😫

امروز فیزیک ، هنر ، ریاضی و انشا داشتیم که خیلی خوشحالم انشا ام فراتر از حد تصور بود😊

فعلا دنبالم یه کتاب از دی جی کالا بخرم

امروز اومدم ولی ....

گفتم بچه خوب بشم دو نوع پاستیل و ژله درست کردم ، تراس رو شستم ، کل راهرو و کفشا رو صفا دادم و تا الان غش بودم😅(با صدای بلند ماشالله)

راستی شهرما هم هوا آفتابی بود و هم بارو شدید میزد😐

نقاشی کلاس هنرمو هم بعدا میزارم فعلا از نقاشی های دیروزم میزارم 

محو کنم رو غارتگر گم کرده 😐😑😑

امروز تولد فائزه گلی یه دختر درحه یک و مهربونه تولدش انشالله مبارکش باشه و ۱۰۰۰ عمر با عزت داشته باشه😍🥰😘

با لحن نماینده کلاس (معرف حضور همه مدرسه😂) فایییییزهههههههه

(البته وقتی جلوش اداشو در آوردم گفت ای درد😐💔)

پنجشنبه سالگرد پدربزرگ مرحومم بود 💔💔باورم نمیشد یکسال نبودنت گذشت😢🥲🥲

هیچی دیگه 

عید نیومدتون مبارک❤

پسندها (2)

نظرات (0)

ورود به نی نی وبلاگ

ارسال نظر در این پست تنها برای نی نی وبلاگیها مجاز می باشد، بدین منظور لطفا ابتدا وارد منوی کاربری خود در نی نی وبلاگ شوید.
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به دنیای سایه می باشد