وبلاگموبلاگم، تا این لحظه: 2 سال و 9 ماه و 20 روز سن داره
⚡⚡🪄🔮Patterhead🔮🪄⚡⚡⚡⚡🪄🔮Patterhead🔮🪄⚡⚡، تا این لحظه: 2 سال و 8 ماه و 5 روز سن داره

دنیای سایه

الَّذِينَ آمَنُوا وَتَطْمَئِنُّ قُلُوبُهُمْ بِذِكْرِ اللَّهِ ۗ أَلَا بِذِكْرِ اللَّهِ تَطْمَئِنُّ الْقُلُوبُ☘🌱

از خنده مردم😂😂😂

1400/8/11 20:36
نویسنده : سایه
94 بازدید
اشتراک گذاری

یک لیست تهیه کردیم که توش باید وظایف اعضای خانواده و این و ایونو شرح می‌دادیم

دوست خوب من نوشته :😑😑😑😑😑

خرگوش😐

وظیفه :

بازی کردن و سرگرم کردن من😑

در رابطه با موضوع .......

جست و خیز کردن😑😑😑😑

معرکه است ها 

ش جان منو ببخش عزیزم😁😁😁

.

پسندها (1)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

ورود به نی نی وبلاگ

ارسال نظر در این پست تنها برای نی نی وبلاگیها مجاز می باشد، بدین منظور لطفا ابتدا وارد منوی کاربری خود در نی نی وبلاگ شوید.
سایهسایه
10 آبان 00 13:52
😂😂😂😅
سایهسایه
10 آبان 00 13:52
خودم کامنت گذاشتم😑

11 آبان 00 21:41
خب منم جوجم رو عضو اعضای خانواده حساب می کنم😅😐
سایه
پاسخ
😂😂😂

11 آبان 00 21:46
راستی وبلاگ شما از نظر من بهترین وبلاگ دنیاست❤❤❤❤
سایه
پاسخ
ممنون شما لطف دارید
 
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به دنیای سایه می باشد