وبلاگموبلاگم، تا این لحظه: 2 سال و 10 ماه و 11 روز سن داره
⚡⚡🪄🔮Patterhead🔮🪄⚡⚡⚡⚡🪄🔮Patterhead🔮🪄⚡⚡، تا این لحظه: 2 سال و 8 ماه و 27 روز سن داره

دنیای سایه

الَّذِينَ آمَنُوا وَتَطْمَئِنُّ قُلُوبُهُمْ بِذِكْرِ اللَّهِ ۗ أَلَا بِذِكْرِ اللَّهِ تَطْمَئِنُّ الْقُلُوبُ☘🌱

جان مادرتون مدرسه هارو حضوری کنید بچه ها رد دادن دیگه 😑😑😑😑😑

1400/8/3 21:23
نویسنده : سایه
155 بازدید
اشتراک گذاری

الان یک کلیپی دیدم دختره داشت شعر میخوند عینکی بود من فکر کردم چشاش مشکل داره دیدم نه بابا کتاب کنار گوشیه😐😐😐😐

هر ازچند دقیقه یک ادا و اصول هم در می رود و فیگور می‌گرفت و قر ریز میداد😑😑😑😑

خواهر خودم هنگ کرده میگم یک کلمه بگو که آخرش آ باشه گفت 

آزاده😑😑😑😑

خود من :

اومدم از آزمایش زیست فیلم بگیرم زدم خودمو داغون کردم

صبح اومدم ویس بگیرم (عربی و قرآنو باید با لحجه بگیم ) با کلی مشقت داشتم تموم میکردم خواهرم اسپیکر روشن کرده :

بهنام بانیییی

دوسه روزه دلم 😑😑😑😑😑(تا آخرم صداش بلند)

من :

الذینَ َ َ😬😬😬😬😬😬😮😮😮😮😯😯😯😯

ویسو قطع کردم دیگه......

 تقلباشونم فراوون شده ها.......

همسایه مادربزرگم دخترش کلی التماس کرده عمم رفته کمکش

این چیه؟ 

نمیدونم😶

مگه قبلا نخوندی🤨

خب دختر عمم حل کرد.....😬😬😬😬😬

پسندها (9)

نظرات (10)

ورود به نی نی وبلاگ

ارسال نظر در این پست تنها برای نی نی وبلاگیها مجاز می باشد، بدین منظور لطفا ابتدا وارد منوی کاربری خود در نی نی وبلاگ شوید.
✿•selva•✿✿•selva•✿
3 آبان 00 21:30
اره منم اون ویدیو رو دیدم واقعا نمیدونستم بخندم یا گریه کنم...!!😐😂
سایه
پاسخ
شاپرک خواب نبود رسیدم پیش کلاغ😑😑😑
هر از چند گاهی میگفت 
گیش گیری گیرین ماشالله

3 آبان 00 21:47
😂🙌🏻🙌🏻🙌🏻

3 آبان 00 22:17
منم دیدمش😐😑 اخرش هم رقصید😂😑
سایه
پاسخ
😔
زهرا‌بانوزهرا‌بانو
3 آبان 00 23:04
وای خدا😀 خیلی خوب بود پستتون
سایه
پاسخ
ممنونم 
😘
✿•selva•✿✿•selva•✿
4 آبان 00 8:01
اره واقعا من اونجا نفهمیدم فازش چی بود؟؟؟😐
سایه
پاسخ
اون احتمالا میخواست کلیپ بسازه

4 آبان 00 9:44
😑
◦•●◉✿اســماءالـهدی✿◉●•◦◦•●◉✿اســماءالـهدی✿◉●•◦
4 آبان 00 16:01
وای منم چند روز پیش اونو دیدم غش کردم از خنده  
سایهسایه
5 آبان 00 9:09
واقعا همه رد دادن
سایه
پاسخ
🤣🤣
سایهسایه
5 آبان 00 9:10
کلاس ما هفته پیش نصفشون شمال بودن حتی دبیر زیست😑
سایه
پاسخ
ماشالله
سایهسایه
5 آبان 00 9:11
گفتی الذین یاد اون کلیپه افتادم مادره داشت سوره یاد بچش میداد
الهمم😡😡😡😡
سایه
پاسخ
🤣🤣🤣🤣
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به دنیای سایه می باشد