وبلاگموبلاگم، تا این لحظه: 2 سال و 10 ماه و 15 روز سن داره
⚡⚡🪄🔮Patterhead🔮🪄⚡⚡⚡⚡🪄🔮Patterhead🔮🪄⚡⚡، تا این لحظه: 2 سال و 9 ماه سن داره

دنیای سایه

الَّذِينَ آمَنُوا وَتَطْمَئِنُّ قُلُوبُهُمْ بِذِكْرِ اللَّهِ ۗ أَلَا بِذِكْرِ اللَّهِ تَطْمَئِنُّ الْقُلُوبُ☘🌱

آخه من چجور اسنیپیم که نه شیمیم(معجون سازی)

1401/9/19 23:05
نویسنده : سایه
373 بازدید
اشتراک گذاری

نه فیزیکم (دفاع در برابر جادوی سیاه )

حتی زیستم (شناخت اجزای بدن برای ساخت معجون)

خوب نیست 

بابا حتی نویلم نیستم اون لااقل زمین شناسیش و جغرافیاش خوب بود😐😐😐😐

کرب و گویلم که ماشالله ورزشی😐😐

پسندها (6)

نظرات (8)

ورود به نی نی وبلاگ

ارسال نظر در این پست تنها برای نی نی وبلاگیها مجاز می باشد، بدین منظور لطفا ابتدا وارد منوی کاربری خود در نی نی وبلاگ شوید.

20 آذر 01 0:29
سایه شاکیه😂
سایه
پاسخ
خیلی😶🪄
𝓽𝓪𝓷𝔂𝓪𝓽𝓪𝓷𝔂𝓪
20 آذر 01 9:08
عه ونزدی😑
سایه
پاسخ
همه جا هست😄🤣
setiseti
20 آذر 01 17:46
ذهن منم درگیر شد😬
سایه
پاسخ
🤣😂
𝓽𝓪𝓷𝔂𝓪𝓽𝓪𝓷𝔂𝓪
20 آذر 01 21:39
اره😂
اون موقع اعصابم خورد بود هی ساعت کلاس و تغییر میدادن😑💔
سایه
پاسخ
مال ما یک ماهه رنگ شیمیو ندیدیم
𝓽𝓪𝓷𝔂𝓪𝓽𝓪𝓷𝔂𝓪
20 آذر 01 22:13
ما دو سه روزه کلاسامون انلاینه هی ساعت و عوض میکردن تا همین نیم ساعت پیش داشتم درس میخوندم💔
کل دیروزمم ک درس بود💔
 
سایه
پاسخ
آخ😓😓
𝓽𝓪𝓷𝔂𝓪𝓽𝓪𝓷𝔂𝓪
20 آذر 01 22:24
یه سوال داشتم از نویسنده ی بزرگ🖤✨
توی داستانم شخصیت اصلی دورگس روسی. بریتانیایی اسمشو میخواستم بزارم تاتیانا ولی فهمیدم کوتاه شدش میشه تانیا حالا نمیدونم همین بمونه یا نه
سایه
پاسخ
سلام نه هر اسمی آزاده مثلا چی کیرولینگ تولدش با هری یکیه و اسم پدربزرگشو گذاشته البته به نظرم طرف خارجی نباشه تاثیرش بیشتره
𝓽𝓪𝓷𝔂𝓪𝓽𝓪𝓷𝔂𝓪
28 آذر 01 8:36
من در بدبختی محظم💔
من هفته اول که رفتم مدرسه مریض شدم باعث شد الرژیم برگرده 
از یه هفته پیش برگشته دارم دیوونه میشم
بعد همه چیزم ک نمیتونم بخورم حتی میوه، تولدمم میخوان چهارشنبه بگیرن نمیدونم اصلا چی بشه
حوصله تولد ندارم:
سایه
پاسخ
منم الان مریضم امتحان فیزیک دارم🙂
تولد شورانگیز ما رو تو مدرسه  پنهانی امروز گرفتن😂
𝓽𝓪𝓷𝔂𝓪𝓽𝓪𝓷𝔂𝓪
28 آذر 01 20:19
خداروشکر تولدمو همون ۹ دی میگیرم
سایه
پاسخ
خداروشکر 🙂🙂
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به دنیای سایه می باشد