وبلاگموبلاگم، تا این لحظه: 2 سال و 10 ماه و 10 روز سن داره
⚡⚡🪄🔮Patterhead🔮🪄⚡⚡⚡⚡🪄🔮Patterhead🔮🪄⚡⚡، تا این لحظه: 2 سال و 8 ماه و 26 روز سن داره

دنیای سایه

الَّذِينَ آمَنُوا وَتَطْمَئِنُّ قُلُوبُهُمْ بِذِكْرِ اللَّهِ ۗ أَلَا بِذِكْرِ اللَّهِ تَطْمَئِنُّ الْقُلُوبُ☘🌱

خوشحالم...

1401/5/28 13:14
نویسنده : سایه
181 بازدید
اشتراک گذاری

زندگی را دیدم

در همین گوشه کنار 

نشسته بود 

آری ، من زندگی راجستم

نه در آسمان ها

بلکه در هوای گرم تابستانی ، کنار ایوان مادربزرگ..

پسندها (6)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (6)

ورود به نی نی وبلاگ

ارسال نظر در این پست تنها برای نی نی وبلاگیها مجاز می باشد، بدین منظور لطفا ابتدا وارد منوی کاربری خود در نی نی وبلاگ شوید.
زهرا‌بانوزهرا‌بانو
28 مرداد 01 15:16
خیلی قشنگ بود سایه جون
منو یاد بچگی خودم انداختی. با دختر عمه ها و پسر عمه هام کنار مادربزرگم مینشستیم و برامون قصه میگفت و خاطرات قدیمیش رو تعریف میکرد.
سایه
پاسخ
آره ولی از وقتی عملا ! گوشی وارد زندگی بچه ها و بقیه شده ، وقتر میریم خونه بابابزرگم حتی منم ، یه چیزی ور میدارم سرگرم بسم بس که خلوته..
هرکی میاد تو اینستا و...اینا است اصلا یبارم نشده درست دور هم باشیم.
این اوضاع خیلی بده..

28 مرداد 01 22:08
سایهههههه
سایه
پاسخ
بله

28 مرداد 01 22:08
گرسنمهههههه
سایه
پاسخ
منم

28 مرداد 01 22:09
عینکی شدم عینکم پس فردا میاد بند عینکم دارم💛😐
سایه
پاسخ
منم بند عینک دارم دلم عینک بی فریم میخواد

28 مرداد 01 22:11
عینک بدون فریم نمیشه که
سایه
پاسخ
وای اسرا

28 مرداد 01 22:12
آها فهمیدم بدون فریم چیه😐
سایه
پاسخ
الحمدلله
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به دنیای سایه می باشد