وبلاگموبلاگم، تا این لحظه: 2 سال و 9 ماه و 19 روز سن داره
⚡⚡🪄🔮Patterhead🔮🪄⚡⚡⚡⚡🪄🔮Patterhead🔮🪄⚡⚡، تا این لحظه: 2 سال و 8 ماه و 4 روز سن داره

دنیای سایه

الَّذِينَ آمَنُوا وَتَطْمَئِنُّ قُلُوبُهُمْ بِذِكْرِ اللَّهِ ۗ أَلَا بِذِكْرِ اللَّهِ تَطْمَئِنُّ الْقُلُوبُ☘🌱

میدونید....

1401/5/21 0:19
نویسنده : سایه
243 بازدید
اشتراک گذاری

میدونید ..

آدما گاهی حق دارن عصبانی بشن

ناراحت بشن اما بروز ندن

بعضیا عادت ندارن حرف بزنن..

تهش شاید دفترچه خاطرات داشته باشن

بعضیا حتی کاغذ رو لایق راز داری خودشون نمیدونن..

بعضیادلشون پره ولی میخندن...

حواستون به چند تا از خندونای زندگیتون هست؟

پسندها (6)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (7)

setiseti
21 مرداد 01 0:32
دقت که کردم دیدم یکیشون خودمم 🥀🖤
سایه
پاسخ
من یه دوستی دارم خیلی میخنده ولی خیلی بخاطر توهینای بقیه میشکنخ💔
setiseti
21 مرداد 01 0:34
اگر منو بیشتر بشناسی تعجب می&zwnjکنی اینو بگم چون من تنها نمک دوم خونه ، مدرسه ، کلاس، فامیل هستم برای خودمم جالبه چون برای خودمم نمکدونم🥲😂
سایه
پاسخ
🥲🥲💔
𝓽𝓪𝓷𝓲𝓪𝓽𝓪𝓷𝓲𝓪
21 مرداد 01 8:22
من تو خانوادم ندیدم🙂
سایه
پاسخ
مادر...مادرا همیشه از درون داغونن
𝓽𝓪𝓷𝓲𝓪𝓽𝓪𝓷𝓲𝓪
21 مرداد 01 8:27
من از دراکو بیشتر خوشم میاد تا هری شخصیت دراکو رو بیشتر میتونم درک کنم
سایه
پاسخ
منم قبلا دراکو الان هری ، فردا هیچکس😅😅
𝓽𝓪𝓷𝓲𝓪𝓽𝓪𝓷𝓲𝓪
21 مرداد 01 15:38
مامانا اره ولی مال منو تو خانواده هیچکس نمیدونه🤫🙂
سایه
پاسخ
پس سعی کن بدون اینکه کسیم بدونه درمان بشی.
زهرا‌بانوزهرا‌بانو
21 مرداد 01 21:04
متنتون واقعا درست و عالی بود
کاش منم بلد بودم موقع ناراحتی بخندم. حیف که نمیتونم متاسفانه.
سایه
پاسخ
به نظرم کار شما درسته ، یه دوستی دارم دائم میخنده ولی مطمئنم وقتی مسخره اش میکنن یا عواطفش رو جدی نمیگیرن از ته دل ناراحت میشه و میخنده

21 مرداد 01 23:45
واو،حققققققق،پیش از حد حققققق
آره بعضیا ظاهرشون شاد هست ها ولی درونشون داغوننننن،یکیش خودم،از داغون های درجه یک نی نی وبلاگ
نقاشی های غمگینمو تو جامدادیم قایم میکنم چون مامان بابام دعوام میکنن،
به قول بیلی آیلیش هر انسانی چه ۱۱ ساله ۱۰ ساله ۱۳ ساله میتونه افسردگی داشته باشه چون اونم احساسات خودشو داره و این خیلی حرف مسخره ایه که میگن تو این سن کسی افسرده باشه کله بزرگه.
خوب بودن وظیفه نیست و در این صورت شاد بودن هم همیشگی نیست هر از گاهی باید بد باشی تا متوجه بشن که وظیفه نیست باهاشون خوب باشی و هر از گاهی قلبت میشکنه چون که باید تحملشون کنی نه راه فراری نه چیزی درد روحی روانی بد تر از سرطانه چون بعد از مدتی بهتر میشی ولی افسردگی همیشه یادت میمونه چه بلایی سرت اومده و هیچوقت فراموش نمیکنی باید دردی رو که کشیدی که قابل توصیف نیست تحمل کنی،
بهتره حواسمون به رفتار و حرفامون باشه چون به فرد دیگه ای آسیب میزنیم که درد بی درمونی داره
سایه
پاسخ
چرا تو؟
میدونی چرا اینطور حرف میزنم؟
چون من تو این سن چون فشار های زیادی رو متحمل میشم گاهی از کوره در میرم ولی بقیه توقع دارند ، بله ؟ شاد باش . بخند ؟ ببخود مبکنی سرو وشدا میکنی ..
خیلی بده..
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به دنیای سایه می باشد