وبلاگموبلاگم، تا این لحظه: 2 سال و 10 ماه و 11 روز سن داره
⚡⚡🪄🔮Patterhead🔮🪄⚡⚡⚡⚡🪄🔮Patterhead🔮🪄⚡⚡، تا این لحظه: 2 سال و 8 ماه و 27 روز سن داره

دنیای سایه

الَّذِينَ آمَنُوا وَتَطْمَئِنُّ قُلُوبُهُمْ بِذِكْرِ اللَّهِ ۗ أَلَا بِذِكْرِ اللَّهِ تَطْمَئِنُّ الْقُلُوبُ☘🌱

روزمره

1401/5/9 14:40
نویسنده : سایه
96 بازدید
اشتراک گذاری

دیروز خانم نویسنده بیدار شد ساعت هفت و چهل و پنج (برای شروع خوبه)

پنکیک درست کرد

رفت کلاس والیبال کلی بیشترشون عوض شده بودند (یک هفته غایب بودم)

ما بین اینها یک اتفاق خیلی خوشحال کننده اتفاد که فهميدم خدای من همیشه حواسش هست..❤️❤️

کتابمو ویرایش کردم

اومدم نی نی وب و بازم نتونستم کامنتا رو جواب بدم

وشبم رفتیم پارک و والیبال دیدم🥲 کوته و مختصر

پسندها (1)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (2)

𝓽𝓪𝓷𝔂𝓪𝓽𝓪𝓷𝔂𝓪
9 مرداد 01 14:47
سایه حال میس تانیا ناجور بده🥲
مریض شدم بدجور ویروسش خیلی بده تب و لرز داشتم🥲
سایه
پاسخ
منم گرفتم منتها گلو درد و بدن درد و آبریزش و گوش درد داشتم
𝓽𝓪𝓷𝔂𝓪𝓽𝓪𝓷𝔂𝓪
9 مرداد 01 18:12
پاترهد شدم🙂🙃
سایه
پاسخ
Ok
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به دنیای سایه می باشد